You are viewing a single comment's thread from:

RE: Altınköy Açık Hava Müzesi | Altınköy Open Air Museum - Trliste Travel Contest (Turkish - English)

in Trliste6 months ago

Altıncı resme bayıldım çok canlı ve doğal göründü gözüme. Hepsi o kadar güzel ve kaliteli ki, farklı bir yazının içinde seni görmenin heyecanıyla, tekrar başa dönerek , okumaya devam ettim.

O fotoğraf benim de en sevdiklerimden oldu hatta o evin bir pansiyon gibi hizmet vermesini isterdim. Orada kalma fikri beni etkilemişti. 🙆‍♀️

Bir Karadenizli olarak bu ahşap evlere aşinayım. Şimdi burada yazında görünce beni eski yıllarıma götürdü. Hele aralardaki taşlı yollara da bayıldım.

Karadeniz evleri çok güzel oluyor gerçekten de. Ormanla bütünleşen, hava şartlarına yenilmeyen evler inşa etmek kolay değildir.
Ben de müzede görmekten mutlu oldum ve seni eskilere götürmesine sevindim 🙂

Beğendiğin cümleler ve betimlemeler beni mutlu etti, dikkatli okuyucuları çok severim. 🤗
Çok teşekkür ederim hem okuduğun hem de vakit ayırıp bu güzel yorumu yaptığın için 🌻🌻