You are viewing a single comment's thread from:

RE: Why Some People Get Huge Upvotes? - Neden Bazı İnsanlar Devasa Oylar Alıyor? [EN-TR]

in Trliste11 months ago

HIVE için birşeyler yapanlar ne kadar oylansa azdır. Bunun dışında, HIVE'da kaliteli post oy alır, arkadaşlık ortamı her zaman oy getirir diyemem. 5 seneyi aşkın süredir buradayım, tek gördüğüm objektiflik plagiarism ve spam konuları. Bunların dışındakiler bana subjektif geliyor. Bazıları zamanında üye olmuş kendileri çalıp kendileri oynuyor, al gülüm ver gülüm, birbirlerine oynuyorlar. 10 kelimelik veya saçma bir post yazan eski bir üye $1 üzeri oy bile alabiliyor. Diger taraftan kendi tırnaklarıyla bir yere gelemeye çalışan, güzel postlar yazan başka biri &0.XX oy alabiliyor. Bu şekilde HIVE zor büyür, emeğinin karşlığını alamayan da gider zaten. Bizim Trliste ve Witnesslar olmasa bir elin parmakları kadar olan yazarlar da kalmazdı.

Sort:  

Ben Hive'da kaliteli postların her zaman oylandığını düşünüyorum, biraz geç fark edilebilir ama fark edilmek de senin elinde. İnsanların postlarını ziyaret edip onlarla etkileşime geçtiğin sürece fark edilmeme şansın yok. Özellikle topluluklara sahipken insanlar tarafından fark edilmemen mümkün değil. Arkadaşlık ortamı oy getirir diye bir şey yok, zaten oylar asla garanti değildir. Arkadaşlarınız da sizi oylamayabilir ama o eski üyenin bir fotoğraf atıp 1 dolar oy almasının sebebi eskiden kurduğu iyi ilişkiler olabilir. Evet, şanslıyız ki bizi destekleyen bir trailimiz ve Witness'larımız var. Ama ben Hive'da doğru hareket eden, kaliteli işler yapan insanların er ya da geç karşılığını aldığını düşünüyorum.