You are viewing a single comment's thread from:

RE: Krakow under snow & little guessing challenge

in Liketu2 years ago

Tak já to vezmu z opačnýho konce. Zajímavostí na tý fotce je, že je skoro tma a nikde se nesvítí, takže to na první dobrou evokuje, že je brzo ráno, ale protože je to chyták, tak je to naopak focený odpoledne :D

Hodinky mi hlásí, že slunce zapadá v 16:41. Vzhledem k tomu, že sněžilo, bylo zataženo a tím byla tma ještě o něco dřív. Takže jednoznačná dedukce je, že to je ve čtyři odpoledne a nesvítí se, protože Poláci byli ještě v práci :D

Sort:  

Vidím, že jsem to s tou obtížností asi přehnal, když to ani takový Sherlock jak ty nerozlousknul :D Samá voda, samá voda...

Info for other participants: @bodie7 guessed 4 PM but it´s not correct :)

Ale dal jsem do toho všechno :D

Já vím a vážím si toho! :D