Chinò w KBK

in KBKlast month (edited)

Jakiś czas temu na liście nagród rycarowych pojawiła się Oran Soda. Znam ją z mojej ulubionej krakowskiej pizzerii (Vicenti przy Szewskiej). Nie jestem jakimś wielkim fanem tego napoju. Ot, oranżada made in Italy ze sporą zawartością soku z pomarańczy (20%). W czwartek @lpa zauważył ją w lodówce i zasugerował inny włoski napój - Chinò. Robi się go z Chinotto, czyli małej pomarańczy pochodzącej z Chin, lekko gorzkiej w smaku. Napój jest ciemny, co zawdzięcza obecności karmelu.

"Why not?" - pomyślałem i jeszcze tego samego dnia zamówiłem na próbę 12 puszek. Wczoraj dotarły do KBK. Pierwsze degustacje za nami. No i cóż. Całkiem, całkiem. Lorenzo uważa, że ten napój się albo kocha, albo nienawidzi. U mnie nie budzi on jednak skrajnych uczuć. Mi osobiście bardziej smakuje Enjoy czy choćby wiśniowa Cola. Z drugiej jednak strony nie mogę się nie zgodzić, że jest to coś unikalnego i faktycznie trudno to porównać z czymś innym. Dodałem więc Chinò do listy nagród rycarowych. Równocześnie usunąłem smoothie truskawkowe, którego zrobienie kosztuje zbyt dużo zachodu. Aktualna lista napojów poniżej.

NapójW czym?Za ile?
Herbatakubek2 RCR
Kawafiliżanka2 RCR
Brisscolabutelka 0,43 RCR
Mizu Matepuszka 0,333 RCR
Mizu Matchapuszka 0,333 RCR
Coca Cola (Cherry)puszka 0,333 RCR
Oran Sodapuszka 0,334 RCR
Chinòpuszka 0,334 RCR
Enjoypuszka 0,335 RCR
Kwas chlebowypuszka 0,565 RCR
Mio Mio Matebutelka 0,56 RCR


Możliwe, że lista się wydłuży, bo po doświadczeniu z Chinò zacząłem szukać na własną rękę jakiś ciekawych napojów. Oczywiście pole mam zawężone do tego co na Allegro, ale nawet tu wybór jest dość spory (byle w rozsądnej cenie). Chciałbym, by w KBK można było skosztować różnych ciekawych smaków. Myślę, że powoli idziemy w tym kierunku...