Reforma KBK po 3 tygodniach

in KBK2 months ago

Wdrażanie reformy, prowadzenie działań w KBK i jeszcze do tego tworzenie pokoju zagadek sprawiło, że w końcu przyszło zmęczenie. Ostatni raz czułem się tak wyczerpany chyba w listopadzie ubiegłego roku, na ostatniej prostej realizacji projektu muzycznego. Ogólnie trochę przytłacza mnie ilość rzeczy, które trzeba ogarnąć. To z kolei sprawiło, że przyspieszyłem trochę z naborem wolontariuszy. Wczoraj zrobiłem wydarzenie na Facebooku i opublikowałem formularz. Zobaczymy czy przyniesie to jakiś efekt.

Niestety w kwestii terminala pojawiły się problemy. Wczoraj próbowałem je rozwiązać, co wycięło kolejne godziny z mojego życia. Mam nadzieję, że sprawa ruszy do przodu. Tym bardziej, że zrobiłem wczoraj nowe grafiki do wyświetlania na ekranie.

Z @valueplan'u wciąż nie przyszło wsparcie na lipiec. Szczerze mówiąc nie mam już siły dłużej przypominać się w tej sprawie. We wrześniu trzeba będzie złożyć własny proposal dotyczący wsparcia KBK i odpowiednio go przedstawić na HiveFest.

W ostatnich dniach pojawiło się w Królestwie sporo nowych osób. Połowa przyszła z Facebooka (akcja wynagradzania za lajki przynosi owoce), połowa dowiedziała się o wydarzeniach z naszej grupy na Meetup. W końcu przełamaliśmy blokadę. Szkoda tylko, że wciąż nie mamy terminala do robienia darowizn...

* * *

KBK można wspierać:

  1. przelewając dowolną kwotę na konto bankowe: Fundacja Tradycji Miast i Wsi, 16 1090 1740 0000 0001 2088 2593 (Santander), tytuł: "dar na cele statutowe KBK"

  2. wpłacając darowiznę poprzez zrzutkę

  3. przesyłając tokeny HBD na konto @fundacja (zasilają one Fundusz Rozwojowy KBK)

Sort:  

Jestem pod wrażeniem, rewelacyjna robota z tymi grafikami

 2 months ago  

Dzięki!