Wieści z Królestwa (24.01.2023)

in KBKlast year

Zapowiadałem w piątek Wiec na 28 stycznia, wczoraj miałem go ogłosić, ale nic z tego. Wygląda na to, że rok 2023 za wszelką cenę chce pokazać, że daremne jest jakiekolwiek planowanie. No i tak, zaledwie kilka godzin po opublikowaniu wpisu wróciła gorączka a mój stan zdrowia wyraźnie się pogorszył. Może do soboty się poprawi, ale trwa to już zbyt długo (od końca grudnia), aby zakładać, że tak będzie. Na razie więc wstrzymuję się z planowaniem czegokolwiek. Jak wszystko dobrze pójdzie Wiec odbędzie się w lutym.

Oczywiście wszystkie stałe aktywności KBK są niezagrożone. Odbywają się więc @lekcje i Czwartkowe Wieczory Dyskusyjne (na najbliższym @edwinedwin opowie o testowaniu oprogramowania).

Cała ta sytuacja jeszcze bardziej utwierdziła mnie w przekonaniu, że kluczowe jest ogarnięcie jakiegoś wolontariusza EVS do KBK. Niestety system rycarowy sam z siebie nie rozwiąże kwestii dyżurów, które wymagają dużego zaangażowania. Jeszcze 2 lata temu było to dość proste - ot, siedział człowiek, robił herbatę i zapisywał komu ile potrącić z depozytu. Ryzyko, że przyjdzie ktoś nowy było niewielkie. Obecnie jest inaczej. Do tego doszło ogarnianie RCRT i dokumentowanie dnia. Wolontariusz EVS byłby więc idealny, bo mógłby się skupiać tylko na KBK. Znam to z doświadczenia, bo sam byłem wolontariuszem na Łotwie i przez 10 miesięcy pracowałem w szkolnym klubie. Cóż, może uda się załatwić jakiegoś Łotysza do Królestwa... Opcji zapewne jest więcej (np. staże, praktyki). Będzie się trzeba temu przyjrzeć, bo obecna sytuacja, w której od prawie miesiąca choruję a KBK działa na pół gwizdka jest dość irytująca.