You are viewing a single comment's thread from:

RE: Thank you HiveBeeCon, thank you Krolestwo, thank you Krakow!

in BuzzParty Meet Hive!11 months ago

No, byla to druhá VŠ, ale jo, byl jsem student. Živil jsem se jako copywriter a mohl jsem si dovolit směřovat sem spoustu energie. Ale to už je pět šest let zpátky :)

Sort:  

Aha, tak v tom případě jsem tě věkově tipoval plus mínus správně ;)

Mimochodem, tu českou (ne)aktivitu krásně vidíš i na tomto postu. Český tag používám velmi zřídka, ale i tak je tu z desítek komentářů od lidí z různých koutů světa český jenom ten tvůj... A to koukám, že jsem momentálně na prvním místě trending page celého Hive, takže si myslím, že celkový počet komentů se mi tu časem přehoupne přes stovku. Ne, fakt nemám chuť se snažit ze stojatých vod českého rybníčku dělat jezero, natož něco, co by ho mělo propojit s mezinárodními vodami... Asi to tak prostě má být.

Jsem zvědav, nakolik se po přesunu na jih spřáhneš se španělskou komunitou a jestli pak konečně začne blogovat i tvoje Té :)