You are viewing a single comment's thread from:

RE: Thank you HiveBeeCon, thank you Krolestwo, thank you Krakow!

in BuzzParty Meet Hive!11 months ago

No jede to jak lavina ty reporty z HiveBeeConu :D A jelikož to všechno svými mohutnými hlasy pohání Gandalf, tak jsou všechny ty posty na trending page, snad už to ostatním neleze krkem :D

Já ani nevím, kolik toho Stefan vypil, ale měl jsem pocit, že tam nikdo moc opilý nebyl, tak jsem se radši taky hlídal, stačil mi trapas s tleskáním při koncertu :D

Jaj, o spánku mi ani nemluv. Z pátka na sobotu dvě hodiny, ze soboty na neděli taky dvě, neděle na pondělí asi pět. Ale teď už to začínám dohánět ;) Tak se mějte a brzy zase na viděnou! :)

Sort:  

Ostatní nám ticho závidia 😉 Je super, že viac whales podporujú tieto posty, keďže to môže by aj motivácia pre iných niečo zorganizovať.

Tak opitý nebol, ale mal vypité a vtedy je najviac unavený. Vypili so zirochkou 2 fľaše vína. Teda nie tak celkom, keďźe jeden pohár mal aj blind, takže mi obaja tvrdili, že oni tie dve fľaše nevypili 😂 Ale tak zas trapas to nebol. Ja som už išla tlieskať, ale ty si bol rýchlejší a potom mipiano zdvihla prst, takže som pochopila, že ešte nie je koniec 😂

Tak dnes musíš spať minimálne 8 😇 Prajeme krásny deň!

Jo, to máš pravdu, tyhle posty můžou namotivovat další Hivers v jiných městech a jiných zemích, aby taky něco takového uspořádali, takže je dobře, že jsou všechny tak hezky vidět teďka :D

Tak flaška vína na osobu není zas tak moc ;) Myslím, že ti, co pili alkohol, ho pili fakt rozumně a jen tak do nálady, nebyla to žádná divočina :) Což je dobře, protože pak bysme si nic nepamatovali a to by byla škoda :) Já teda se svou nespavostí mám tu paměť mizernou i tak. Vzpomínky se totiž v mozku ukládají během REM spánku a ten já mám často velmi krátký nebo i žádný... Ale na dnešek už jsem psal 8 hodin, tak snad to zas bude dobré :) Hezký den i vám!