You are viewing a single comment's thread from:

RE: İyi Bayramlar Herkese 🌼

in Proof of Brain3 years ago

Ne güzel anne baban yanında, mutlusun, huzurlusun. Bence de iyi geldin buralara. Zaten seninle konuşurken hep bahsediyordun bu isteğinden. Kalbin temiz olduğu için hepsi yerine geldi 🤗

Ayvalı çukulatalı bezelye toplarına bayıldım.

Tamam. Onların adı artık ayvalı çukulatı bezelyeli toplar 🤗

Discordda yokum. Evet canım. Bunun nedeni o kadar çok ki. Oraya da veda etmek zorunda kaldım.Sağlık olsun.
!ENGAGE 25 !PIZZA

Sort:  
Connect

Trade


@baycan! I sent you a slice of $PIZZA on behalf of @damla.

Learn more about $PIZZA Token at hive.pizza

Aynen kuzummm biraz yormuştu hayat beni şimdi onların sayesinde dinleniyorum. İyi ki varlar. Onlar da benimle mutlular.

Ayvalı çukulatalı bezelye toplarına bayıldım.
Baycanca yazmışım 😂

Seninle discorttan da olsa yazışıp dertleşmeyi özledim. Geçen gün @sudefteri ile baya bir kulaklarını çınlattık. 🤗

Yaaaa. Ne konuştunuz @sudefteri ile 😀

Eski günlerimizde bahsettik. Keşke damla da burada olsaydı, gitmeseydi dedik. Umarım dönersin. 🤗

Tipu ya 100 SP delege ettim benim hesabıma katkısı olur değil mi

iyi yapmışsın. katkısı olur evet. günlük olarak steem atacak karşılığında 🤗

Süpermiş tesadüf steemitte gezerken öğrendim. Başka böyle gelir getiren hesabımı güçlendirebileceğim yöntemler var mı 😀

Hatta bu konu hakkında bir post daha istesem senden yazar mısın 😀

Steem'i son zamanlarda takip etmediğim için başkalarını bilmiyorum ama Hive'da Ecency var. O da çok süper. Hem hive hem puan atıyor. @ecency hesabına Hive delegate etmen yeterli 🙂

Teşekkür ederim canım @ecency hesabına da delegasyon yapayım . Gelen gelirlerle SP mi kuvvetlendireceğim.