You are viewing a single comment's thread from:

RE: İyi Bayramlar Herkese 🌼

in Proof of Brain3 years ago

Beğenmene sevindim Mehmet. Teşekkür ederim.

Sen bizim komşuları görsen keşke. Paylaşımcılığım tam tersine bizden bir şeyler almak için uğraşıyorlar

Böyle insanları bazen hayatı çekilmes hale getiriyorlar işte. Umarım bu durum değişir ileride.

şekeri bıraktıktan birkaç gün sonra enerjik olmaya başlıyorsun.

Evet, gerçi benim jeton biraz geç düştü o konuda. Hemen gelmedi. Şekerle birlikte aslında beslenme düzenim hepten değişti. Marketlerden hazır gıdalar almayınca yapay tatlandırıcılardan ve benzeri toksinlerden da vücut arınmaya başladı. Asıl büyük enerji patlamasını memlekete dönerken yaşadım. Çünkü stres faktörü ortadan kalktı. Vücut nefes almaya başladı resmen 😀

Nasıl oldun bugün. Zencefil içme fırsatın oldu mu?
!ENGAGE 25 !PIZZA

Sort:  
Connect

Trade


@mehmetfix! I sent you a slice of $PIZZA on behalf of @damla.

Learn more about $PIZZA Token at hive.pizza

Evet bizim burda komşular hayatı çekilmez hale getirdiler bile. Ama ben onları pek dikkate almadığım için sorun etmiyorum artık.
Nerede mutluysa oraya aitsin derler. Senin de mutlu olduğun yere dönmene sevindim.

Bugün sabah zencefilli süt içebildim. Şuan, dün ve önceki günlere göre çok iyiyim. Daha az öksürüyorum. Eğer bir sorun çıkmadan iyileşirsem ilaç kullanmadan iyileştim diye çok sevineceğim.🤩

Beni sorduğun için çok teşekkür ederim. Son attığım gönderiyi okuyunca senin de iyi olduğun anlaşılıyor. Umarım hayatında bir sorun yoktur. 😀