You are viewing a single comment's thread from:

RE: İyi Bayramlar Herkese 🌼

in Proof of Brain3 years ago

inanamıyorum neler okudum böyle :)
bir yerlerden token ve projelerle alakalı bir cümle çıkacak diye endişelenmeden, rahat rahat sanki hamakta bir o yana bir bu yana salınırcasına okudum 🙆‍♀️
tamam biraz abartmış olabilirim verdiğim tepkiyi ama aylardır beklediğim yazı buydu diyebilirim 🦋

ellerine sağlık hepsi çok lezzetli görünüyor :p
bezelyeli çikolatalı topları görünce inandım, baklavacıların bezelyeden ürettiği sahte antep fıstıklı ürünlerine. gerçeğinden pek farkı yok gibi 🙅‍♀️
ayrıca bezelye ve hive görseli çok hoş :))

çilek ve şekerle ilgili bahsettiğin kısımlar üzücü ama kendine yeni versiyonlar üretmen, yerine başka şeyleri ikame etmen ne kadar güzel. Ben de çayı şekersiz içebiliyorum diye kendi kendime mutlu oluyordum, senin mutfakta şekersiz yaptıklarını görünceye kadar :)

stevya yapraklarından elde ettiğim şekeri kullanıyorum.

bunu nasıl yapıyorsun, daha başka neler üretiyorsun diğer yazılarında lütfen bahset.

çiçekler gözümü gönlümü açtı, mine çiçeğini ilk defa gördüm çok hoşmuş.
iyi ki yazmışsın 🙂

ve iyi bayramlar dilerim. 💐

Sort:  

bunu nasıl yapıyorsun, daha başka neler üretiyorsun diğer yazılarında lütfen bahset.

tamam onları da ilerleyen dönemlerde anlatırım yavaş yavaş. ben de senden benzeri bir post okumak isterim 🤗
!ENGAGE 25 !PIZZA

Connect

Trade


@sudefteri! I sent you a slice of $PIZZA on behalf of @damla.

Learn more about $PIZZA Token at hive.pizza

elime defteri kalemi alıyorum ama ilk cümleye başlayamıyorum bir türlü 🤷‍♀️
umarım bu hâl kısa sürer :)

yakında geçecek hepsi 🤗 evde kapalı kalmaktan oluyor. ama sana iyi gelen bir şeyler olmalı böyle durumlarda. bana mesela acı biber bir tık daha iyi geliyor sanki, beyinde endorfin salgılatıyor, böyle isteksiz olduğum zamanlarda etkisini gördüğüm oluyor bazen.

evet o şekilde hissediyorum ben de kapana kısılmışlık :/

acı biberin sana iyi gelmesine sevindim:)
ben normalde de acıyı yiyemem o yüzden başka bir şey olmalı bana iyi gelen ve onu bulmalıyım 🙂

Thank you for your engagement on this post, you have recieved ENGAGE tokens.