You are viewing a single comment's thread from:

RE: Fungi Friday. Memories of mushroom August

in FungiFriday6 months ago (edited)

Я не знаю, в кого спитати, якщо випускати два різні дописи, один українською інший (цей же текст) англійською, це не порушує правил платформи? Мені було б так зручніше.

Sort:  

Та немає якихось єдиних загальних правил платформи, є просто правила певних спільнот та груп людей, які мають тут вплив. Плагіат тут не вітається і жорстоко баниться. Я колись теж потрапив у бан, бо не вказував джерел на шматки пояснювальних текстів у два-три речення до моїх оригінальних фотографій. Я довго не міг відбілити свою репутацію і вийти з чорного списку, то ж я більше не роблю таких дурниць. А щодо дублювання тексту двома мовами у двох різних постах, то я знаю, що кураторам, що обирають пости вручну таке не надто подобається і такі тексти не куруються, хоча власне це технічно не є плагіатом, то ж і бан за це малоймовірно отримати. То ж це ваша справа, я ж особисто теж не лайкаю пости двічі, якщо бачу ще раз їх, але іншою мовою.

дякую вам, за відповідь))))))

Нема за що!