Park photo shoot for Cantharocybe

in FungiFriday18 days ago

Hi friends

It's already very late and I just found time to sit down to write the Friday article #FungiFriday.

To be honest, I already have a whole hour, like Saturday. I hope the difference in time zones will allow me to share these wonderful photos of Cantharocybe with you.

This is a continuation of the photo collection I made while walking in the children's park.

These beauties grew directly from the bark, which was used to decorate the plantation of 2 decorative conifers trees (I haven't had time to publish their photos yet, but maybe tomorrow).

I am one of those mushroom pickers who are much more interested in the process of photographing these small models than collecting, harvesting and consuming them.

I don't know what else to write about these handsome men, let the photos do the talking.

💙UA💛

Привіт друзі

Вже дуже пізно а я тільки знайшов час сісти за написання п’ятничної статті #FungiFriday.

Якщо відверто, то в мене вже цілу годину, як субота. Сподіваюсь різниця в часових поясах дозволить поділитись з Вами ось цими чудовими фотографіями Cantharocybe.

Це продовження, тої фотоколекції, що я зробив прогулюючись дитячим парком.

Ці красені росли прямо з кори, якою оздобили насадження 2 декоративних хвойних дерев (опублікувати їх фото руки ще не дійшли, можливо вже завтра).

Я з тих грибників, яким куди цікавіший процес фотографування цих маленьких моделей, ніж їх збирання, заготовлювання та споживання.

Не знаю, що ще написати про цих красенів, нехай далі говорять фото.

Мій архів ✍️ за 2023 рік
Січень 2024
Лютий 2024
Березень 2024
Квітень 2024

Дякую за увагу! 💙💛

Sort:  

Хтось підпалив їм капелюхи 😭😭😭

І такі люди бувають. Я сьогодні був у шоці, не думав, що ще є скупчення суцільного негативу.
Вгадай де я міг зустріти: "Обмежений простір набитий негативно налаштованих людей?"

Для мене ринки є такими скупченнями..

Ну, тут обмеження в просторі основна умова. І розмір в рази менший.

Магазин..

Ще підказка, куди мене могло потягнути наступним в цій лог цепочці:

Верба
Книга Гінеса
Військомат
...

Військомат.
Найочевидніше.

Але зараз встановлю телеграм …