Sort: Β 
Β 2 years agoΒ Β 

Lol πŸ˜‚... @onwugbenuvictor come tell this boss say na him commot as he too big to snap picture

Na lie odogwu πŸ˜‚πŸ€£

Β 2 years agoΒ Β 

Biko, where the lie dey?

Them side line my guy @ksam for Them W.. ☺

Β 2 years agoΒ Β 

ABI oh.. Una wey carry W come meetup πŸ˜…

Β 2 years agoΒ Β 

Aswear 😭😭😭😭

Β 2 years agoΒ Β 

My God has vindicated me 😭😭😭

@starstrings01 you don see am bah
Everybody know the truth...

I go be W... one day πŸ₯²πŸ₯²πŸ₯²

One day @omosefe go snap picture with me πŸ₯²

Β 2 years agoΒ Β 

🀣 @ksam I'm sorryyyyyyy

Β 2 years agoΒ Β 

@omosefe πŸ₯²πŸ₯²πŸ₯²

Β 2 years agoΒ Β 

When she chase you away? 😈😈

Β 2 years agoΒ Β 

@omosefe told me.....

"Get away, I want go take pictures with the ....." 😭😭😭😭

Β 2 years agoΒ Β 

@ksam liarrrrrrrrrrrr

Β 2 years agoΒ Β 

Ahhhhhh
You see again
She has started again ooo πŸ₯²

My HP will grow in Jesus name... amen πŸ™

I did oh my brother