Італійські вітрини / Italian windows (Ua/En)

in Life Stories2 years ago (edited)

Привіт усім учасникам цієї чудової спільноти!
Я продовжую описувати вікна. Коли я гостювала в Італії в своєї мами на Різдво, то змогла оглянути вікна в квартирі, де вона живе. Я зробила каву і вперший же мій ранок в Італії підійшла до величезного вікна. Це також двері, які відкривають вхід на балкон. Там сеньйора Марія в не спекотні місяці сидить і розглядає згори все навколо. Вулиця досить спокійна, але поряд аеропорт Тревізо, тому я впевнена, що їй є на що подивитися.

20211224_113534.jpg

Hello to all members of this wonderful community!
I continue to describe the windows. When I was with my mother in Italy for Christmas, I could see the windows in the apartment where she lives. I made coffee and for the first time in the morning in Italy I went to a huge window. It is also a door that opens the entrance to the balcony. In the not hot months, Senor Maria sits there and looks at everything around. The street is quite quiet, but close to Treviso Airport, so I'm sure she has something to look at.

20211224_111825.jpg

В грудні в моїй рідній Україні наступила люта зима зі снігом і морозом мінус 11 градусів, то Італія мене зустріла плюс 10, сонячно, іноді хмарно, іноді туманно.
У вікні я побачила акуратні будинки,по- між них спокійні вулички по яким тутешні мешканці міста їздили на велосипедах, хоч усі мають в гаражі автомобілі. Це така культура. Багато зелені, на подвір'ї ростуть різних видів пальми, розмарин і лаврове дерево, багато квітів, красиві цикламен, також були клумби з кольоровими братчиками, де-не-де цвіти троянди.

20211224_161815.jpg

In December in my native Ukraine came a severe winter with snow and frost minus 11 degrees, then Italy met me plus 10, sunny, sometimes cloudy, sometimes foggy.
In the window I saw neat houses, between them the quiet streets where the locals rode bicycles, although everyone has a car in the garage. This is such a culture. Lots of greenery, in the yard grow different species of palms, rosemary and laurel, many flowers, beautiful cyclamen, there were also flower beds with colored pansies, in some places rose flowers.

20211224_160724.jpg

Коли я з Максимом вийшли на прогулянку містом, то побачили, що вікна ззовні закривають дерев'яними ставнями. Також , тут я не бачила пластикових вікон. Усі вікна з справжнього скла і дерева! Але це тепла країна в порівнянні з Україною. Хоч бачила, що стіни будинків утеплюють пінопластом. Тому що опалення є дуже дорогим.
Я міркую, що ці дерев'яні ставні для того, щоб закривати влітку від гарячого сонця( бувають дні до 50 градусів спеки), також це може бути традиційним для цього регіону, також для декору. Нагадує мені такий будинок як з казок братів Грімм.

20211224_175639.jpg

When Maxim and I went for a walk around the city, we saw that the windows were covered with wooden shutters. I also did not see plastic windows. But this is a warm country compared to Ukraine. Although I saw that the walls of houses are insulated with foam. Because heating is very expensive.
I believe that these wooden shutters to cover the summer from the hot sun (there are days up to 50 degrees heat), it can also be traditional for this region, as well as for decor. It reminds me of a house like the fairy tales of the Brothers Grimm.

20211224_175801.jpg

Вечором з усіх магазинів світилися вітрини. Я ще не бачила таких красивих вітрин! Їх можна довго розглядати. Із звичайних продуктів, з цукерок, коробок, іграшок. Вітрини були наповнені красою і манили перехожих придбати якусь річ.

20211224_175812.jpg

20211224_175854.jpg

In the evening, the windows of all the shops were lit. I have never seen such beautiful windows! They can be considered for a long time. From ordinary products, from candies, boxes, toys. The windows were filled with beauty and enticed passers-by to buy something.

20211224_175915.jpg

20211224_175930.jpg

20211224_180048.jpg

Так само оригінально були облаштовані вітрини магазинів з одягом. Я маю надзвичайну уяву, тому можу себе уявити жителькою цього містечка Тревізо. Яка тут краса. Я в естетичному шоці!
Хоч моя мама навчила мене кількох фраз на італійській мові, я з хвилюванням говорила англійською, а мене чомусь вважали, то полькою, то француженкою. Така загадкова дівчина, розглядає і насолоджується усім навколо.

20211224_182454.jpg

Showcases of clothing stores were also originally designed. I have an extraordinary imagination, so I can imagine myself a resident of this town of Treviso. What a beauty here. I'm in aesthetic shock!
Although my mother taught me a few words in Italian, I spoke English with excitement, and for some reason I was considered a Polish or a Frenchwoman. So mysterious girl, looks around and enjoys everything around.

20211224_182606.jpg

Ось магазин з одягом для Супермена. Я впевнена йому тут сподобається:)
Сподіваюся, що це той Smart Casual про який він писав мені колись.

Here's a clothing store for Superman. I'm sure he will like it here :)
I hope this is the Smart Casual he once wrote to me about.

20211224_182620.jpg

А тут знову одяг для мене.
And here again - clothes for me

20211224_182709.jpg

Якщо підняти голову вище, то можна розглядати старовинні фрески, які збереглися до наших часів.

If you raise your head higher, you can see the ancient frescoes that have survived to our time.

20211224_182736.jpg

В самому центрі міста транслюється місцеве радіо, і його ведучий щось жваво розповідав своїм слухачам.

The local radio is broadcast in the very center of the city, and its host told something lively to his listeners.

20211224_182920.jpg

Знову неймовірні вітрини і трохи мене
Incredible shop windows again and a little me

20211224_183237.jpg

20211224_183909.jpg

Я поверталася додому, було вже надто пізно. І моя мама мабуть вже хвилювалася. Час минув надто швидко, а я ще не все побачила. Дорогою я подумала, що з усіх країн, де я була тут мені затишно. Я б тут залишилася жити. Можливо ще тому, що тут я маю маму поряд, а вдома у Львові я сама з Максимом. Мій дім там, де моя сім'я!

20211224_181051.jpg

I was returning home, it was too late. And my mother was probably already worried. Time passed too quickly, and I have not seen everything. By the way, I thought that of all the countries I've been to before, I'm comfortable here. I would stay here. Probably because here I have my mother nearby, and at home in Lviv I am alone with Maxim. My home is where my family is!

20211224_180126.jpg

Італійські вікна мені подарували тепло і затишок, чарівні ранки і яскраві вечори, (бо сусіди включали освітлення на різдвяні свята)
Я обов'язково повернуся весною, а потім знову. Хочу, щоб мій син ріс в такому красивому і естетичному місті.
Але життя все розставить по місцях, щоб я не мріяла все відбувається вчасно.
Приєднуйтесь до спільноти, пишіть свої цікаві історії, ставте хештег #lifestories
До зустрічі знову!

20211225_111039.jpg

Italian windows gave me warmth and comfort, charming mornings and bright evenings (because the neighbors included lighting for the Christmas holidays)
I will definitely be back in the spring and then again. I want my son to grow up in such a beautiful and aesthetic city.
But life will put everything in its place, so that I do not dream of today, everything happens to me in time.
Join the community, write your own interesting stories, put the hashtag #lifestories
See you again!

Sort:  

Італійські вітрини надихають! Дякую за таку вишукану прогулянку затишними вуличками Тревізо.

Дякую вам, що читаєте❤️

Дякуємо, що дали зазирнути в італійські вікна!

Приємно, дякую вам ❤️