Право бути жінкою / The right to be a woman (Ua/En)

in Life Stories2 years ago (edited)

20220308_145353.jpg

Привіт усім. Так склалося, що жінки завжди хотіли мати свої права. Права для навчання, праці, вибору. Жінка зараз може виконувати роботу на рівні з чоловіком як розумову,так і фізичну. І тут я згадую слова свого колишнього чоловіка. Коли він покинув мене з сином і йшов до своєї мами жити, то він мені сказав, що впевнений, що я зможу дати собі раду. І так і було. Я працювала, налаштувала свою роботу і власну справу. Я відкрита до багатьох пропозицій заробітку і я чітко виконувала усі завдання. Мені потрібно було заробити кошти для своєї сім'ї.
Коли ми поїхали в невідомість за кордон, мій колишній чоловік вирішив, що це все також має бути на мені. І я щодня дякую Михайлові, бо він мене з дитиною прийняв до свого дому, допомагає мені з документами і з усіма моїми питаннями. Він справжній чоловік, який мені допоміг в тяжку хвилину. Зараз я не знаю, що між нами. Чи це міцна дружба, чи щось більше. Але на правду, Міша мені дзвонить багато разів на день, питається чи я щось потребую, що купити в магазині. Міша дуже дорбий і справедливий.
Ми знаємося вже багато років, бо колись разом працювали в Фокстроті.
І я нарешті можу бути жінкою, яка не бігає по дрібним заробіткам. Я зараз вдома, роблю усе за бажанням. Можу прибрати, можу приготувати їжу, можу піти погуляти з сином. Я думаю час все розставить по своїх місцях. Бо моя думка така:

  • я поїхала зі свого коханого Львова, не знаючи куди я саме їду. Я не мала місця та житла.
  • в Перемишлю я написала чомусь першому Михайлові і він одразу мені подзвонив, щоб я їхала до нього, і що все мені допоможе.
  • таке враження, що сам Бог мене привів до Міші. Я проїхала 300 км до місця призначення.
  • я бачу як Міша крутиться біля мене і намагається мені сподобатися, але він зробив більше всього хорошого, ніж будь-хто інший. То як може такий чоловік не сподобатися?
  • я цієї Хімії, що відбувається між нами не планувала. Це вперше все йде самостійно без моєї участі.
  • я впевнена, що Бог далі покерує всім, щоб було все добре.

20220305_143454.jpg

Hi to all. It so happened that women always wanted to have their rights. Rights for study, work, choice. A woman can now perform work on a par with a man, both mentally and physically. And here I remember the words of my ex-husband. When he left me with his son and went to live with his mother, he told me that he was sure that I could cope. And so it was. I worked, adjusted my work and my own business. I am open to many job offers and I have clearly fulfilled all the tasks. I needed to earn money for my family.
When we went into obscurity abroad, my ex-husband decided that it should all be up to me. And I thank Mikhail every day, because he took me and his child to his house, helps me with documents and all my questions. He is a real man who helped me in a difficult moment. Now I don't know what's between us. Whether it's a strong friendship or something else. But in truth, Misha calls me many times a day, asking if I need something to buy in the store. Misha is very good and fair.
We've known each other for many years, because we used to work together at Foxtrot.
And I can finally be a woman who does not run for small wages. I'm at home now, I do everything I want. I can clean, I can cook, I can go for a walk with my son. I think time will put everything in its place. Because my opinion is this:
-I left my beloved Lviv, not knowing where I was going. I had no place or housing.
-for some reason I wrote to the first Mikhail and he immediately called me to go to him and that everything would help me.
-the impression that God himself brought me to Misha. I drove 300 km to the destination.
-I see Misha spinning around me and trying to please me, but he did more good than anyone else. So how can such a man not like?
-I did not plan this Chemistry that is happening between us. For the first time, everything goes on its own without my participation.
-I am sure that God will continue to rule over everything so that everything will be fine.

20220305_143219.jpg

Тому якась зі мною відбувається реінкарнація. Жінка весь час боролася за права, а я зараз виконую жіночі справи. Ранок починається з кави, яку робить мені Міша. Далі чоловіки йдуть на роботу. А я ще ніжуся в ліжку. Далі душ і вмиваюся, масаж і креми для тіла, гімнастика і сніданок для Максима. Сьогодні понад 5 годин гуляли, бо в нашому селі не було світла. А завтра побачимо, що будемо робити.

That's why reincarnation is happening to me. The woman has always fought for rights, and I now do women's work. The morning starts with coffee, which Misha makes for me. Then the men go to work. And I'm still lying in bed. Then shower and wash, massage and body creams, gymnastics and breakfast for Maxim. Today we walked for more than 5 hours because there was no light in our village. And tomorrow we will see what we will do.

20220305_142627.jpg

20220305_142556.jpg

Ви можете побачити як чоловіки мене сьогодні привітали. Квітами і солодощами. Я тішилася, бо чомусь квіти дають жінкам такі почуття. Тюльпани і троянди. До них була спеціальна підживка в порошку.
В кімнаті стало якось свіжо і по-весняному. Краса, коли жінка в квітах, коли жінку люблять і поважають, коли жінку оберігають від лишніх турбот, а усе важливе вирішує чоловік. Як я такого хотіла раніше, якби ви знали. Тепер я жінка, яка радіє своїм жіночим життям. Жінка, яка живе за чоловічими плечима і радіючи цим.

You can see how the men greeted me today. Flowers and sweets. I was happy, because for some reason flowers give women such feelings. Tulips and roses. Before them was a special fertilizer in powder.
The room became somehow fresh in the spring. Beauty, when a woman is in bloom, when a woman is loved and respected, when a woman is protected from unnecessary worries, and everything important is decided by the man. How I wanted it before, if you only knew. Now I am a woman who enjoys her female life. A woman who lives behind men's shoulders and rejoices in it.

20220305_142536.jpg

20220305_142322.jpg

20220305_142124.jpg

20220305_125900.jpg

Також сьогодні зробила багато пельменів. Чоловіки їдять чоловічу їжу. Я вже про це писала раніше. Мій Максим також таке любить, фарш з тістом.
Тому вирішуйте самі святкувати чи не святкувати. У нас сьогодні ситна вечеря і гарний настрій.
Я буду рада вишим коментарям і роздумам. Долучайтеся до спільноти, пишіть свої історії про дружбу і ставте
хештег #lifestories
До зустрічі!

20220306_171705.jpg

20220306_152114.jpg

I also made a lot of dumplings today. Men eat men's food. I have written about this before. My Maxim also likes this, minced meat with dough.
So decide whether to celebrate yourself or not. Today we have a hearty dinner and a good mood.
I will be happy for higher comments and reflections. Join the community, write your friendship stories, and tag #lifestories
See you!

20220306_152105.jpg

20220306_152030.jpg

Sort:  

Бог знає, що тобі потрібно і дав тобі це. І я рада, що ти маєш нарешті ту опору в особі Міші!

Так, це правда. Я ще ніколи себе не відчувала такою жіночною, як зараз, в опіці цього чоловіка. Дякую Богові щодня!