Розповідь про мою сумочку і не тільки. /A story about my handbag and more. (Ua/En)

in Life Stories2 years ago (edited)

20220514_101103.jpg

Привіт усім! Жіноча сумочка це необхідний аксесуар і важливий безумовно. Я спостерігаю, що багато дівчат носять непідйомні сумки. Сумка сама по собі є важкою, а коли в неї покласти якісь речі, то стає неможливим з нею довго гуляти. А ще це погано впливає на хребет. Багато дівчат переходять на спортивні ранці. Таким чином піклуючись про свою поставу. А ще це зручно, коли є маленькі діти і потрібно мати вільні руки. Я собі згадую, як пішла в магазин за молоком і додому вже йшла з сумкою і двома пакетами продуктів. Тоді мені б пригодився ранець і вільні руки.
З віком я розумію, що чим більша за об'ємом моя сумочка, тим більше в неї всього вміщається і тим більший в ній балаган. Іноді так було, що я взагалі нічого не могла в сумці знайти. Одного разу я шукала телефон, пізніше ключі. Особливо потрібні мені речі неможливо швидко знайти. Іноді мені потрібно повністю все викласти на стіл, щоб переконатися, що телефон таки в сумці. Кілька разів митники намагалися оглянути вміст моєї сумочки. Я собі тільки можу уявити, що вони бачили на телевізорі, під час огляду при проходженні контролю на посадку в літак. Це просто скринька Пандори, а не жіноча сумочка.
Моя сумка налічує понад 50 штук всякої потрібної всячини. І зараз для мене важливо мати при собі паспорт, так як я знаходжуся на території іншої країни. Чомусь я за традицією продовжую носити всюди з собою свій внутрішній паспорт України. Люблю його, і навіть не хочу змінювати його на пластикову карту. Також в сумочці маю права і документи на автомобіль.

20220611_220332.jpg

Hi to all! Women's handbag is a necessary accessory and certainly important. I see a lot of girls carrying heavy bags. The bag itself is heavy, and when you put some things in it, it becomes impossible to walk with it for a long time. And it has a bad effect on the spine. Many girls switch to sports backpacks. Thus, they wear backpacks on their backs, taking care of their posture. And it is convenient when you have small children and need to have your hands free. I remember going to the store for milk and going home with a bag and two packages of food. Then a backpack and free hands would come in handy.
With age, I realize that the larger the volume of my handbag, the more it fits and the more nonsense in it. Sometimes it was that I could not find anything in the bag. One day I was looking for a phone, later the keys. I can't find the things I need most quickly. Sometimes I need to put everything on the table to make sure the phone is in the bag. Customs officers tried to inspect the contents of my bag several times. I can only imagine what they saw on TV, during the inspection, while undergoing control of boarding the plane. It's just a Pandora's box, not a woman's handbag.
My bag has more than 50 pieces of everything you need. And now it is important for me to have a passport, because I am in another country. For some reason, I traditionally continue to carry my internal Ukrainian passport with me everywhere. I love it, and I don't even want to change it to a plastic card. I also have the rights and documents for the car in my purse.

20211129_084240.jpg

Страшенно сумую за моєю сумочкою від Валентіно, яка залишилася вдома у Львові. Я її любила за те, що вона була маленька і дуже вмістовна. Мені вдавалося в ній також шукати необхідні речі, але це не страшно.
Що я люблю мати в своїй сумці окрім документів, так це кілька блисків для губ, помаду, гігієнічні помади, салфетки, парфуми, телефон, а іноді і повербанк для його підзарядки, ключі від дому, машини. Можу окремо класти копійки в кишеню сумки, тому що я не люблю багато копійок в гаманці, і відповідно маю маленький гаманець. Чому маленький? Та тому що переважно я оплачую картками і готівкою не користуюся майже. Буває, що в моїй сумці можна знайти пилочку до нігтів, а також дрібні покупки, вітаміни, печиво для Максима.

20211214_161457.jpg

I miss my handbag from Valentino, which I stayed at home in Lviv. I loved her because she was small and very meaningful. I also managed to look for the necessary things in it, but it's not scary.
What I like to have in my bag in addition to documents are a few lip glosses, lipstick, hygienic lipsticks, napkins, perfumes, a phone, and sometimes a power bank to recharge it, house keys, cars. I can put pennies in my bag pocket separately, because I don't like a lot of pennies in my wallet, and I have a small wallet accordingly. Why small? Yes, because mostly I pay by card and do not use cash almost. It happens that in my bag you can find a nail file, as well as small purchases, vitamins, cookies for Maxim.

20211214_161422.jpg

Коли є дитина, то в сумочку обов'язково я кладу різноманітні цукорки, карамельки, чупа-чупси. Часто, коли ми затримуємося в дорозі і мені потрібна хвилинка для побудови маршруту, то я даю Максимові цукорку, яка служить "ротозакривайкою". Мені насправді потрібно обдумувати кілька кроків наперед, щоб змогти виконати кілька справ. Іноді в моїй сумці є й дитячі іграшки, закладки, резинки. Я ж працюю в дитячому садку! Отож, часто діти забувають на прогулянці свої речі, і я маю їм при наступній зустрічі повернути ці речі.
А знаєте, що є найсмішніше? Тепер, коли ця вся коронавірус на історія закінчилася, то в мене в кожній сумці є скручена медична маска. А іноді я ще знаходжу маски залишені в кишенях курток і піджаків. Сподіваємося, що епідемії і хвороби вже не повернуться в світ. А також, що війна так само зникне з земель України, як і коронавірус.

20211222_150935.jpg

When I have a child, I always put various candies, caramels, chupa-chups in my handbag. Often, when we are stuck on the road and I need a minute to build a route, I give Maxim the candy that serves for him, the silence I need. I really need to think a few steps ahead to be able to do a few things. Sometimes in my bag there are children's toys, hairpins, hair bands. I work in a kindergarten! So, often children forget their things on a walk, and I have to return these things to them at the next meeting.
Do you know what is the funniest? Now that this whole coronavirus is over, I have a twisted medical mask in each bag. And sometimes I still find masks left earlier in the pockets of jackets and blazers. We hope that epidemics and diseases will not return to the world. And also that the war will disappear from the lands of Ukraine as well as the coronavirus.

20210822_122742.jpg

А чи було у вас так, що назбиралися за якийсь час "надцять" записок, номерів телефоні, електронних адрес, записів ліків, людей, чеки з магазинів, поштові квитанції за товари, які вже давно отримано, чи списки для покупок.
В мене буває так. Тоді я розбираю і викидую непотріб. В сумочці варто щотижня переглядати вміст, бо інакше балагану не уникнути. Я ще маю таку тактику змінювати сумочку і відповідно до неї класти найнеобхідніші речі.
Приєднуйтесь до спільноти і пишіть свої чудові дописи про життєві історії. Можете навіть написати про свою сумку чи рюкзак. Мені буде приємно бачити вашу зацікавленість в темі спільноти і це буде мене надихаьи на нові теми:)

20210811_152518.jpg

And did you have a lot of notes, phone numbers, e-mail addresses, medicine records, people, checks from stores, postal receipts for goods that have been received for a long time, or shopping lists?
It happens to me. Then I disassemble and throw away the junk. You should check the contents of the bag every week, because otherwise you can't avoid the mess. I still have this tactic to change the handbag and put the most necessary things in accordance with it.
Join the community and write your wonderful life stories. You can even write about your bag or backpack. I will be glad to see your interest in the topic of the community and it will inspire me to new topics :)

Sort:  

Manually curated by brumest from the @qurator Team. Keep up the good work!


The rewards earned on this comment will go directly to the people(@ua-promoter) sharing the post on Twitter as long as they are registered with @poshtoken. Sign up at https://hiveposh.com.