SoS

in Life Stories2 years ago

Коли ти підеш
Як я можу продовжувати?
Коли ти підеш
Хоча я намагаюся як мені продовжувати?
When you're gone
How can I continue?
When you're gone
Although I'm trying, how can I continue?

image.png

Сьогодні хотілося пройтися...
Просто пройтися...
Зайти до батьків...
Що я власне кажучи та зробив!
Батьки дуже нудьгують!
Усі родичі розбіглися і роз'їхалися хто куди!
Нема з ким їм поговорити, як раніше, коли багато й усе за одним столом...
Усі злякалися, всі розбіглися!
Я не про всю країну говорю, а саме про моє місто!
Хоч би як це ні звучало, але майже три місяці, в моєму місті тихо!
За винятком сирен та вибухів по околицях...

Після батьків, я просто пройшовся улюбленим мікрорайоном...
Що я можу сказати?
Навколо все зелене...
Пташки співають...
Діти катаються на велосипедах, самокатах, скейтах, роликах.
Грають у футбол, баскетбол, теніс настільний і навіть великий теніс!
Багато мам із візками.
І це все відбувається на моїх очах, тут, у Кривому Розі!
Може, все так і буде завжди?
Моє місто завжди славилося тим, що поки що десь "розбірки", ми працюємо!
Адже Кривий Ріг - це 10% ВВП країни!
Тут зосереджено металургійну промисловість!
І зупини все це в один момент, в країні ще сильнішою буде криза!
Ціни й так злетіли на пальне!
На проїзд...
І це лише початок...
Не хочу я дивитися у майбутнє...
Я хочу натиснути на кнопку стоп і всіх відправити додому!
Дуже багато дружин хочуть додому і дуже багато мужиків нудьгують своїм дружинам і дітям!
Час все це зупиняти!
Я не знаю, як тепер це все зупинити, але я не хочу, щоб ми далі вбивали одне одного!
Давайте будемо добрішими!

image.png

Кожен ваш ап я відправлю до групи допомоги - https://www.facebook.com/groups/315853422176926
Чим більше ап – тим більше допомоги біженцям і не тільки!