You are viewing a single comment's thread from:

RE: Why don't I read manga on my computer and books in the form of e-books? / Dlaczego nie czytam mang na komputerze i książek w formie e-booków?

in The Anime Realm2 years ago

Poza tym wybacz, że tak mało się rozpisałem względem Twojego komentarza - jestem zbyt zmęczony by się odnieść do niektórych rzeczy i mój musk już ledwo kontaktuje, zbieram energię ki na inne rzeczy :P. Ale dzięki że go napisałeś, dowiedziałem się paru nowych rzeczy ^^.

Sort:  

Dziękuję za miłą odpowiedź.

Jeśli chodzi o rozdzielenie sfer, to po zakupie nowego komputera planuję sobie zainstalować Linuxa na komputerze, i używać Linuxa "do samorozwoju" i Windowsa "do rozrywki". Mam nadzieję, że ten system się sprawdzi.

Nie wiem, czy tak jest obecnie, ale jak miałem 13-20 lat, to była dość powszechna praktyka. Co sprytniejsi lub mądrzejsi znajomi ze szkoły/ulicy/studiów tak robili.