Merhaba Hive Turkey

in Hive Turkey2 years ago

Selam Arkadaşlar,
Umarım Hive günleriniz iyi gidiyordur,burda uzun zaman geçirip çok yazılar yazamıyorum daha çok google translate ile ingilizce bir şeyler paylaşarak zaman geçiriyorum popüler gruplarda.

Anadolu ve tr hesaplarının postlarıma destek olduğunun farkındayım sonsuz teşekkür ederim.
image.png
source

Burada çok çalışıp fazla gönderi yayınlamak mı yoksa az ama çok kaliteli gönderilerle mi yol almak lazım diye denemelerde bulunuyorum ama açıkcası çok da karar verebileceğim bir başarı elde edemedim doğrusu.

Bugün ilk paylaşımı burada yapmak istedim . Hangi projelerde aktifsiniz ?
Yeni başlayanlara öneriniz nedir ? Ya da Türkçe yazarların nasıl bir birliktelikle Hive de büyüyüp gelişebileceğini düşünüyorsunuz bunları merak ediyorum.

Sort:  

Congratulations @nedime! You have completed the following achievement on the Hive blockchain and have been rewarded with new badge(s):

You published more than 30 posts.
Your next target is to reach 40 posts.
You received more than 300 upvotes.
Your next target is to reach 400 upvotes.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Check out the last post from @hivebuzz:

The new HiveFest⁶ attendee badge is waiting for you
Feedback from the November 1st Hive Power Up Day
Support the HiveBuzz project. Vote for our proposal!

Not enough content for such a big boost. Next time reduce the boost.

Yay! 🤗
Your content has been boosted with Ecency Points, by @odysee.
Use Ecency daily to boost your growth on platform!

Support Ecency
Vote for Proposal
Delegate HP and earn more

Belki de burda tavsiye verebilecek son kişilerden biriyim ama içinden geleni yapmanı öneririm. Ben burayı bir hobi olarak görüyorum ve ne yazarsam yazayım beni rahatlatıyor. Ne yazarsan yaz yazdığın yazıda içini dökebilmek tarif edilmez bir his. Ama ilgi alanlarından biriyle ilgili bir şeyler paylaşmak önemli bence. İlk başladığımda iki günde bir düzenli olarak yazıyordum. Çünkü buna zamanım vardı ve bu şekilde yapmak istiyordum. Aslında istediğim şeyin bu olmadığını sonradan farkettim ve yazma düzenimi değiştirdim. Hobini düzenli bir hale getirmek hem seni geliştirebilir hem de bundan zevk almaya devam etmeni sağlayabilir.

Burada bir sürü topluluk var ve sana uygun olan bir topluluk da illa ki vardır. Toplulukları takip edebilir ve buralarda bir şeyler yazabilirsin. Fikir edinmek için de her topluluğun belirli başlı yazarları var. Bu yazarların yazdıklarına göz atabilirsin. Gerçekten bir şeyler katacağını düşünüyorum. Bazı yazarlar ne yazsa okurum diye düşünmüyorum değil. Buranın bir blog olduğunu unutmamanı öneririm. Bol şans 🍀.