Містер Бульйон

in QUAC3 years ago

Містер Бульйон.

Жив, був, містер Бульйон, який був безстрашний і дуже пишався своїм родоводом.

Він вилупився в призначену годину, в призначену хвилину, секунда в секунду з племінного яйця в ультра сучасному інкубаторі при постійній температурі та вологості навколишнього повітря, де все було під повним контролем електронних схем.

DSC03814.JPG

Повний контроль за ситуацією, це те, що стало частиною душі і крові містера Бульйону.

Він став підростати та пригнічувати своїх одноплемінників, відганяючи їх від годівниці.

Він бачив, як слабкі гинули від голоду, а сильних, він намагався обходити стороною.

Поступово, він обріс пір'ям, на його голові виріс червоний гребінь, корона, яку неможливо втратити.

Прийшов час і бажання все контролювати втілилося в реальність.

Він охазяйнувався сім'єю і контролював кожен крок своїх, численних дружин і дітей.

DSC03812.JPG

Він контролював землю і небо, траву і гілки дерев, ніщо не могло прослизнути повз його, всевидючого і що контролює все ока, він, нічого не боявся, крім одного - він боявся прокиснути.

Понеділок, середина робочого тижня, я думаю, що легка казка не завадить.

DSC03825.JPG

Фотографії, зроблені за допомогою камери Sony Cyber-shot DSC-HX300
Я відредагував фотографію в програмі PhotoDirector, яку також встановив на свій смартфон.

Автор @barski
Україна

Для своїх публікацій я не використовую стокові фотографії, для мене принципово важливо використовувати для публікації фотографії, які я зробив своїми руками, і я можу назвати їх — авторські роботи.

Ви можете зайти в наш блог на платформі #Hive, натиснувши на бджолу.

bEEEEEEE.jpg