Перемикач думок

in QUAC3 years ago

Перемикач думок.

Наше життя, або напрямок думки може змінитися блискавично іноді досить статися незначним подіям, або побачити щось, що лежить глибоко в вашому серці та ви готові змінити свої плани, почати новий етап вашого життя, зробити щось, чого ви вже давно не робили, попри все, наприклад, піти на рибалку.

Кілька хвилин, це було все, що ми з дітьми могли собі дозволити, перш ніж вирушимо далі, але ми вирішили забігти в центральний парк нашого міста і зробити кілька фотознімків.

Навколо маленького озера було багато народу, всі насолоджувалися тіні й близькістю води.

Пройшовши трохи вздовж берега на алеї, я побачив літню людину. який самотньо сидів на березі, закинувши свою вудку в зелені води озера.

DSC08018.JPG

Я подумав, що ця людина, вирішив замінити нудьгу знаходження в чотирьох стінах своєї квартири, на можливість посидіти, поміркувати, дивлячись на сонний поплавок.

Зробивши перший фотознімок я подивився в сторону качок, які плавали в озері та раптом, почув захоплені крики дітей, які гуляли по набережній.

Я повернувся і побачив важкого карася, який тріпотів на асфальті.

DSC08027.JPG

Карась тріпотів на асфальті, а моє серце стало прискорено битися в грудях, пробуджуючи в мені рибалки.

DSC08028.JPG

Дивлячись на цього карася, я почав згадувати, які рибальські снасті є в моїй коморі, рецепти наживок і все, що пов'язано з риболовлею.

Бюджет на все те, що потрібно буде докупити, як рядок, що біжить пробіг в моєму мозку, перемикач спрацював! ...

DSC08029.JPG

Так було б три роки тому, до того, як я зробив першу публікацію у своєму блозі.

Сьогодні, я лише подякував Богу за хороший сюжет для нової публікації, я відвернувся і пішов геть, додому, туди, де я зможу вивантажити фотознімки на комп'ютер і обдумати деталі нової статті.

Мій перемикач тепер підкоряться мені, раніше, все було інакше.

DSC08030.JPG

Фотографії, зроблені за допомогою камери Sony Cyber-shot DSC-HX300
Я відредагував фотографію в програмі PhotoDirector, яку також встановив на свій смартфон.

Автор @barski
Україна

Для своїх публікацій я не використовую стокові фотографії, для мене принципово важливо використовувати для публікації фотографії, які я зробив своїми руками, і я можу назвати їх — авторські роботи.

Ви можете зайти в наш блог на платформі #Hive, натиснувши на бджолу.

bEEEEEEE.jpg