Зона комфорту.

in QUAC3 years ago

Зона комфорту.

DSC08032.JPG

Комфорт, це те до чого прагнути кожен, навіть уві сні, коли перевертається на інший бік і підпирає себе подушкою, що б не перекинути.

Хтось облаштовує свій особняк, створює в ньому систему мікроклімату, хтось, мріє геймерському кріслі, що б розвантажити свою спину під час роботи за комп'ютером, а хтось, просто. виніс два старих крісла від мікроавтобуса на вулицю і поставив їх в тіні дерева, цілком, бюджетний варіант для чашки кави в комфортних умовах.

Але, можливо, це чийсь будинок, єдине місце, де людина може провести ніч, нехай напівсидячи, але, з якимось комфортом.

Ступінь поняття комфорту різна, але все зводиться до одного, ми намагаємося вийти із зони дискомфорту.

Засоби досягнення таких цілей можуть відрізнятися як земля відрізняється від неба, хтось прикладає максимум зусиль, а хтось, щасливий, що сміттєві баки знаходяться недалеко від тінистого дерева і йому не довелося далеко тягти два важких крісла.

DSC08033.JPG

Фотографії, зроблені за допомогою камери Sony Cyber-shot DSC-HX300
Я відредагував фотографію в програмі PhotoDirector, яку також встановив на свій смартфон.

Автор @barski
Україна

Для своїх публікацій я не використовую стокові фотографії, для мене принципово важливо використовувати для публікації фотографії, які я зробив своїми руками, і я можу назвати їх — авторські роботи.

Ви можете зайти в наш блог на платформі #Hive, натиснувши на бджолу.

bEEEEEEE.jpg