Біг, як стиль життя

in QUAC3 years ago

На період Локдауну вирішила бігати.
У вуха наушники і вперед.

DPH071.jpg

В перший же вечір, мене вкусив вуличний пес за щиколотку. На щастя одягу на прокусив. Лише почервоніло в тому місці на нозі. Наступного дня випав сніг і я тішилася снігу, і що не буде спокуси бігати по вузьким вуличкам, і що більше проведу часу з сином. Але бажання бігати не зникло. Іноді здавалося, що якщо стартану, то буду бігти як Форест Гамп, пів світу, і навіть далі. Здається, що такої дороги довгої немає, щоб я не могла її подолати, а відпочивші ноги ,з новими силами ,будуть швидше переступати по доріжці.

DPH073.jpg

Я ніколи не вміла бігати. В школі навіть 100 метрів мені було важко пробігти, а три км здавалися каторгою.
Але, коли наступив весняний Локдаун, я вирішила для себе навчитися бігати. Спочатку невеличкі дистанції, потім збільшувала відстань і час. Максиму також подобалися наші вечірні пробіжки, правда, він долав їх на біговелі. І це було дуже весело.

DPH080.jpg

DPH060.jpg
Для мене безпечніше бігати на біговій доріжці в спортзалі, тому що я з дитинства боюся великих собак. Коли я була маленька, на мене несподівано вискочив великий пес. Тому оминаю їх, хоча господарі здивовано кажуть "він не кусається, не бійтеся", але мене це не переконує.
Натомість в спортзалі можу контролювати швидкість, дистанцію, і кількість калорій. Зараз я пробігаю з легкістю 4 км, а найбільше 6 км. Планую збільшувати відстань і далі- до 10 км.

Screenshot_20210131-181704~2.png

Під час бігу можна слухати улюблену музику, дивитися якийсь фільм, можна дивитися на гарних хлопців, котрі займаються поряд. А я полюбляю мріяти і уявляти всякі історії. Наприклад, коли у мене були важкі стосунки з колишнім чоловіком і свекрухою, я уявляла, що тікаю від них з дитиною на руках. І мені було психологічно важко рухатися, я навіть в той період не худнула, і не отримувала задоволення від спортивних занять.

DPH081.jpg

Зараз я змінила свій настрій, я біжу на зустріч майбутньому, яскравому і веселковому. Поряд бігають інші люди, і ми, хто швидше, хто повільніше, рухаємося вперед.

IMG_20201227_185445.jpg

Я біжу впевнено.
Не наздоганяю.
Не запізнююся.
З посмішкою на обличчі
З добром в серці.
Я мрію.
Мрію, щоб поряд, пліч-о-пліч біг ти, мій чоловік і супутник по життю
Щоб ми підтримували один одного в цьому русі вперед.
А поки що, я біжу одна, до тебе, чекай мене, я вже близько!

DPH089.jpg

На закінчення хочу вам розповісти, що на роботі в садку, кажуть, що якщо вкусив вуличний пес, то є прикмета, що дівчина до року вийде заміж. От і перевіримо!
Цікаво? І мені! А буде ще цікавіше, я це точно знаю.

Sort:  

😍
Як завжди цікаво і пізнавально! Бажаю здійснення прикмети;)

Дякую, я таки купила сьогодні ще одні кросівки для бігу, для здійснення 10 км пробіжки.

Оце так! Ти загартована, бігаєш взимку така роздягнена. Той пес тебе вкусив в 2021 ?

Так, вже в 21 році, приблизно 8-9 січня