Обожнюю запах свіжого базиліку #freewrite

in QUAC3 years ago (edited)

Привіт усім!

20210408_102149.jpg

Щось весна повільно входить у свої права. Холодне повітря і сонце не гріє. Але зранку так гарно співають пташки. Ви чули? Виспівують свої ніжні пісні. Отак би й слухала весь день, закутавшись у теплу ковдру.
Десь тиждень тому я посіяла на балконі в горщики базилік і чорнобривці. Так хочеться вже зелені і квіточок!

20210405_125729.jpg Насіння базиліку

Землю я добре зволожила і накрила харчовою плівкою. Так створюється парниковий ефект і зернятка швидше проростають.

20210405_125507.jpg Перші паростки базиліку

20210405_130239.jpg Перші листочки чорнобривців

Але чекати ще довго, щоб посмакувати запахом і смаком базиліку. Тому я купила собі кущик в супермаркеті. Я його пересадила в більший горщик. Кілька листків додала до свого салату.

20210408_105708.jpg

Салат з брокколі, помідор, болгарський перець, листя базиліку, яблучний оцет

Базилік мені подобається за свій пряний запах. Наче поєднано мускатний горіх перець і м'ята. Коли я вдихаю аромат базиліку у мене покращується настрій. Це запашне листя містить вітаміни, має протизапальні якості, покращує роботу імунної системи, є антиоксидантом, зміцнює нерви, покращує сон.
Просто домашній лікар!
Єдине, що вживати його потрібно вміру. Тому що в рослині містяться сполуки ртуті.
Все добре в міру, не забувайте!
Будьте здорові!

20210405_180347.jpg

Квіточки, ось чого так потребує жіноча душа. Ось так зануритися в них, в їхній аромат. І жінка розцвітає, почувається щасливою, і вже не холодно.
Усім гарного весняного дня!

Sort:  

Виглядає апетитно. Треба брати з тебе приклад щодо поїдання свіжих овочів і зелені.:))) Цікаво, чи виросте базилік в селі на городі?

Я читала, що ця рослина боїться холоду. Бережу його. Можливо, коли погода внормується, можна спробувати посіяти грядку.

Угу, ясно. Потрібно про це все читати:) Я чесно кажучи раніше була далека від городництва 😃😂 Але життя в селі без цього не уявляю...

Так, я також. Приємно на городі зелені поскубати, і вже на салат є

Congratulations @nadin-zakrevska! You have completed the following achievement on the Hive blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You published more than 50 posts.
Your next target is to reach 60 posts.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Check out the last post from @hivebuzz:

Feedback from the April 1st Hive Power Up Day
Support the HiveBuzz project. Vote for our proposal!