Скадовськ дарує здоров'я

in QUAC3 years ago (edited)
Authored by @ua

Про море мріє кожен. Хтось, перебираючи документи на нудній роботі, мріє як збире валізу і рване до моря. Хтось, їдучи в автобусі подумки катається на хвилях. Хтось, читаючи книжку про море думкою переноситься на сонячний пляж.
І я крутила дротики на заводі Кабельверк і придумувала різні варіанти своєї відпустки. Куди поїхати? І подруга порадила поїхати до Скадовська.Я ніколи там не була. Не знала яке там море. Але вибір був зроблений. Купила квиток і з нетерпінням чекала на відпустку.
Дорога була довга. До Херсона треба їхати поїздом. Потім пересісти на автобус до Скадовська.
IMG_20210226_200033.jpg

В Скадовську мене зустріла Лєна, господиня дому, де я мала жити під час відпустки.
IMG_20210226_200300.jpg
Привітна молода жінка з якою ми зразу знайшли спільну мову. Гарний гостинний двір з квітами і деревами. Я поселилася в кімнаті з Галею з Запоріжжя. Вона сестра Лєни.
Розібравши речі, пішла побачити море. Море мене здивувало тим, що було гладеньким, без хвиль і дуже мілким. Треба було йти більше ніж сто метрів щоб можна було поплисти. Вода була дуже солона. Потім я дізналась, що в Скадовську морська вода дуже насичена йодом, бромом і сірководнем. Водорості, які море викидає на берег збирають, висушують, а потім продають за кордон. Ніби то з них роблять матраси. Можна назбирати на березі і дома зробити собі подушку. Ця трава нормалізує сон, відмінно впливає на нервову систему і функцію щитовидної залози.

MG_5540sk.jpg
https://skadovsk3d.com/2020/02/26/%d0%be%d1%82%d0%b4%d1%8b%d1%85-%d0%b2-%d1%81%d0%ba%d0%b0%d0%b4%d0%be%d0%b2%d1%81%d0%ba%d0%b5-2020-%d0%b7%d0%be%d1%81%d1%82%d0%b5%d1%80%d0%b0-%d1%83%d0%bd%d0%b8%d0%ba%d0%b0%d0%bb%d1%8c%d0%bd/

Ще мене здивувала величезна кількість медуз. Малі, великі. Їх було так багато, що купатись було неприємно через опіки.
Лєна розповіла, що в морі є острів Джарилгач.

IMG_20210226_200137.jpg

І туди катером можна поїхати на день покупатися і позасмагати. Там відкрите море і враження будуть відмінні. Через пару днів, після того як моя шкіра трохи покрилася засмагою поїхала на острів.

IMG_20210226_200120.jpg

Подорож була гарна. На катері ми плили приблизно годину. І чим дальше ми відппливали від берега тим більше море змінювалося. По дорозі ми побачили дельфінів. Це було для мене великою несподіванкою. Дельфіни вистрибували з води, показуючи свої гнучкі чорні спини. Радість від побаченого перехоплювала дух! Я плескала в долоні як мала дитина.
І от ми причалили до острова. Нам потрібно було перейти поперек острова. По дорозі я побачила дерева.

IMG_20210226_200213.jpg

Як мені сказали потім, це були дикі оливки.

IMG_20210226_200206.jpg

Коли ми пройшли ще трохи то я почула шум моря. І тут переді мною появилось море. Це було відкрите море. Дуже чисте. З величезними хвилями.

IMG_20210226_200146.jpg

Пісок як цукор. Це було райське місце.

IMG_20210226_200132.jpg

Недаремно острів Джарилгач називть українськими Мальдівами. Щось в тому є!
Я купалася і засмагала...Знову купалася і засмагала.Море огортало моє тіло водою як обіймами. Забирало мою втому і віддавало свою енергію.

IMG_20210226_200157.jpg

Ще Скадовськ славиться тим, що на березі моря є лікувальні грязі. Це така собі яма з якої можна нарити тої грязюки і намастити собі тіло.

IMG_20210226_200241.jpg

Почекати поки висохне, а потім змити в морі. Шкіра стає бархатиста, гладенька як в малої дитини. Також є поклади синьої глини. Я також ходила туди щоб випробувати ефект. І саме основне, що все це безплатно, слава богу! То такі собі спа процедури.

IMG_20210226_200216.jpg

Кожного року в Скадовську проходить пісенний фестиваль ,,Чорноморські ігри ". Конкурсанти з всієї України приїжджають змагатися і виборювати головний приз. Завжди є запрошені гості фестивалю, імениті співаки. Я бачила виступи Тіни Кароль, Олександра Пономарьова. Відкривала фестиваль Юлія Тимошенко, яка тоді була прем'єр міністром України.

IMG_20210226_200353.jpg

На день незалежності нашої держави в Скадовську проходить щорічна ярмарка. З цілого району з'їжджаються представники агрофірм щоб представити і продати свою продукцію.

IMG_20210226_200403.jpg

Кавуни, дині, помідори, перець...Олія, запашна і густа. Скадовський рис. Так, в цій місцині вирощують рис. А риба? Таких карпів гарних продавали. Хліб ,паляниці.

IMG_20210226_200408.jpg

Все чим багата земля, все що виростили люди цього благодатного краю можна було купити на цій ярмарці. А потім був концерт.

IMG_20210226_200332.jpg

Українські пісні , танці просто на вулиці .Я підспівувала і пританцьовувала. Було дуже весело!
Десять днів пролетіло швидко. Потрібно було повертатися до Львова. На прощання ввечері ми зробили невеличкий прощальний вечір. А вранці ця добродушна сім'я проводжала нас на маршрутку до Херсона. Пес Лорд, наш улюбленець, також подав лапу на прощання.
IMG_20210226_200328.jpg
До нових зустрічей, Скадовськ !

.

Sort:  

Люблю ваше вміння відпочивати. Мрію потрапити на Джарилгач. Люди хвалять. Хоча декому не подобається те, що там немає високих дерев (тобто якщо там жити довго з наметами, то бракує тіні).

Так, потрібно брати парасольки

Складно там напевно жити в наметах. Та й як взяти продуктів на хоч би 10 днів? Там магпзиніа нема. Є тільки джерело з прісною водою. Уяви, посеред моря!

Ну наскільки я знаю там можна купляти продукти на кораблі, який двічі на день припливає, там також є кафешка, де можна щось перекусити. А основа раціону це звісно крупи, консерви, якісь сухі сніданки, що не псуються. Наші друзі їздили торік.

Congratulations @rosanna-brava! You have completed the following achievement on the Hive blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You got more than 50 replies.
Your next target is to reach 100 replies.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Check out the last post from @hivebuzz:

Hive Power Up Day - March 1st 2021 - Hive Power Delegation