Поїздка до міста мрії!!!

in QUAC4 years ago

image.png
Сьогодні я розповім про місто Кострому!

Це було в кінці вісімдесятих років минулого століття, з самого спочатку поїздка з Українського села до Російського стародавнього міста Костроми була спланована моїми батьками, я зараз не пам'ятаю мотивів цієї поїздки, скоріше всього що це була поїздка ввічливості та й згодом я зрозумів чому я туди поїхав, погостювати та розвіятись.

Так ось, я й в потязі який везе мене в далеке місто, рано в ранці прибув до станції "Кострома" де зустрічав мене брат моєї мами Іван Павлович на своєму авто. Й ми зразу поїхали до його домівки, де на нас чекали його дружина та син Павло.

Так ось, на наступний день я пішов прогулятись по місту, та поблукати цим стародавнім та цікавим містом, дійшов до торгових рядів,
image.png
я шукав щось таке що було б подарунком не тільки мені, но і моїй матусі, та і всім своїм близьким.
Купив всім подарунки, та прогулявшись по набережній "Волги" я без труднощів знайшов дорогу до дому, положив всі подарунки які купив в місті, та трохи відпочивши до вечора ми с Павлом пішли в кінотеатр де демонстрували мультфільм "про наших козаків"!
Павлу сподобався мультик, так що назад всю дорогу с театру тільки й розмовляв про козаків. Це був не один похід в кіно, ще ми побували в драматичному театрі міста,
image.png
там йшла вистава про самобутність російських та українських людей в Росії.
image.png
image.png

Та був січень місяць й снігу намело так що по вище коліна, так в таку погоду ми з моїм дядьком пішли до російської лазні, і поки ми там мились в лазні на березі "Волги", та поки йшли до дому вимиті та з легкістю в душі так було добре після лазні що і не описати. Й ось наступив день якого мені ніколи не забути після всіх пригод що трапилися зі мною в ті дні що я перебував в місті "Кострома" ми з дядечком сходили ще в одне місце, це Іпатіївський монастир,
image.png

image.png
музей де знаходились стародавні речі й споруди та де знімалася знаменита кінокартина "Іван Василевич міняє професію"., а поїздка в на поселення Берендеїв де Знімалась картина "Снігуронька" і там для нас туристів з далекої країни були свої таємниці, чи страшилки.
image.png
image.png
image.png
І ось й настав той день розтавання з містом Костромою, вже пройшло чи мало часу коли я був в тих місцях, но ніколи не забути мені простому хлопцю з далекої України це місто, місто моєї мрії...
image.png

Sort:  

Congratulations @tigersherhan! You have completed the following achievement on the Hive blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You distributed more than 100 upvotes. Your next target is to reach 200 upvotes.

You can view your badges on your board And compare to others on the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @hivebuzz:

Hive Whale - Make it spray and get your badge!
Support the HiveBuzz project. Vote for our proposal!