My Hivewatchers blacklist. My apology to the Hive community.

in BANAT2 years ago (edited)
Izvinjenje svim mojim Hive glasačima na moje postove, @hivewatchers, kao i zajednici Banat, zbog moje lične greške plagiataApologies to all my voters for my posts, @hivewatchers, as well as the Banat community, for my personal plagiarism mistake
Dobro veče, svima Hiver-ima.

Pre svega, želela bih da vam se izvinim za veliku grešku koju sam napravila.
Sama sam došla ovde i zanimalo me kako se to radi, jer volim fotografiju i muziku, nisam znala da se mora puno pisati.
Zajednica BANAT mi je pomogla i dva puta sam videla administratora te zajednice. Zaista mi je dao dosta vremena da mi sve objasni i rekao mi da ne prepisujemo sa drugih sajtova, ali da budem iskrena, zaboravila sam to. Bilo je puno informacija i pokušavajući da saznam što više i zapamtim, mnogo sam zaboravila. Mislim da je zaborav u takvim situacijama sasvim normalna pojava jer ga svi imamo u sebi, pogotovo u mojim starijim godinama.
Počela sam da pišem i trudeći se da moj blog zvuči što lepše kada se čita, neke delove teksta sam kopirala sa raznih sajtova ne razmišljajući o plagijatu na koji mi je skrenuta pažnja od strane administratora Banat zajednice. Kao što možete videti u ovim mojim postovima, trudila sam se da stavim imena ili linkove odakle mi video ili slike koje sam preuzela, ali, nisam znala da isto tako moram i za textove da pisem odakle su mi, linkove odakle sam uzela textove. Samo mi to nije palo na pamet da ne kopiram i bilo bi glupo da se pravdam sada, kada dobro znam da sam kriva.
Požurila sam sa pisanjem, jer se to dogodilo na samom početku mog rada. Ovo mi se više nikada neće desiti da kopiram, jer sad sam shvatila koliko je to važno imati svoj lični text.
Nadam se da ćete prihvatiti moje izvinjenje i još jednom vam se izvinjavam i unapred se zahvaljujem na razumevanju.
Srdačan pozdrav iz Vršca od Marije!
Good evening, all Hivers.

First of all, I would like to apologize for the big mistake I made.
I came here myself and I was interested in how it is done, because I love photography and music, I did not I knew that a lot had to be written.
The BANAT community helped me and I saw the administrator of that community twice. He really gave me a lot of time to explain everything to me and told me not to copy from other sites, but to be honest, I forgot that. There was a lot of information and trying to find out as much as possible and remember, I forgot a lot. I think forgetting in such situations is quite normal because we all have it in us, especially in my older years.
I started writing and trying to make my blog sound as nice as possible when read, I copied some parts of the text from various sites without thinking about the plagiarism that was brought to my attention by the administrator of the Banat community. As you can see in these posts of mine, I tried to put names or links from where I saw the videos or pictures I downloaded, but I didn't know that I also had to write for texts where they came from, links from where I took texts. It just didn't occur to me not to copy and it would be stupid to justify myself now that I know I'm guilty.
I hurried to write, because it happened at the very beginning of my work. This will never happen to me to copy again, because now I understand how important it is to have my own personal text.
I hope that you will accept my apology and I apologize to you once again and thank you in advance for your understanding.
Best regards from Vršac from Marija!

marimari142.jpg

Moji postovi sa plagijatnim textom: ~ My posts with plagiarized text:


Izvinjenje Hive i Banat zajedniciApologies to the Hive and Banat communities
U nadi da će moje nepromišljeno delo plagiata oprostiti, što od strane Hive zajednice, @hivewatchers, kao i od strane administratora Banat zajednice, unapred se zahvaljujem.In the hope that my reckless act of plagiarism will be forgiven, which I thank in advance from the Hiva community, @hivewatchers, as well as from the administrator of the Banat community.

SrpskiEnglish
Engleski nije moj maternji jezik, pa se izvinjavam ako ima grešaka u kucanju. Nadam se da me razumete.Pozdrav dragi moji prijatelji, vaša Mari!English is not my native language, so I apologize if there are typos. I hope you understand me. Greetings dear my friends, your Mari!