You are viewing a single comment's thread from:

RE: (ENG-TUR) MY SHORT ISTANBUL JOURNEY – KISA İSTANBUL YOLCULUĞUM

in Pinmapple5 months ago

İstanbul muhteşem bir şehir. Her gittiğimde büyüleniyorum. Özellikle vapur yolculuğu bana müthiş hissettiriyor. Ben zaten İstanbul'a 1.5 saat uzaklıkta oturuyorum. Deniz yolculuğuna ise bayılıyorum. Bu nedenle, Kadıköy-Beşiktaş arasında yolculuk yapmak için bile İstanbul'a gittiğimi biliyorum. Özellikle kıyı şeridi gerçekten harika. Tepeleri şahane. Gezmek için çok ideal bir şehir. Zaten her yeri turist dolu. Dünya çapında etkili bir destinasyon. Galata kulesine çıkmanızı tavsiye ederim. Müthiş bir manzarası var. Başarılı bir yazıydı. Tamamını ilgiyle okudum. Elinize sağlık.

Sort:  

Ya İstanbul’u öyle güzel anlattınız ki … teşekkür ediyorum . Kesinlikle öyle . Sizin gibi yakın bir noktada yaşasaydım asla kaçırmazdım . Sanırım şimdilik zamana ihtiyacım var. 😇 yazımı beğenmeniz ayrıca mutlu etti 😊