You are viewing a single comment's thread from:

RE: Visiting Lawis Grand Canyon found in My Hometown | Philippines

in Pinmapple β€’ 2 years ago

Sameeee, ang ganda tignan ng pineapple field 😍😍❀ Minsan nga sarap kumuha ng pinya hahaha, charr.

Uyy, ana kaya yung happy memories na na turned to sad hmmm hehe..

Sana gala ka pa rin here soon ✨πŸ₯°

Sort: Β 

Hahaha 🀣 truee i felt that too no ones looking naman siguro sa ka wide ng place eh 🀣 punit lang ba isa lang gud hahaha

I spent my happy days with my ex while i was studying there before kaya it became painful after the break up.. Remembering it now sakit gani πŸ˜‚

Gala ako pag punta sa dahilayan hahaah
Lapit lang us.. Meet meet ta puhon

Valencia buk. Lang man pd nuon ko hehehe

Magbisaya nalang diay ko uyy πŸ˜‚ hehe.. Lagi, ang uban gapanguha raman daw pinya diha, tam-is pud baya baaaa..

Ayy hala, truthhh like happiness to sadness jud nang mga in-ana na experience, relate pud ko before.. Kung pwd palang malimtan ang mga kagahapon charr πŸ˜‚

Halaaaa, gikan baya ko Valencia ganina, niadto mi Robinsons ✨ Kitakits puhon2 πŸ₯°

Hahahaha 🀣 kuha pag gabi.e para sure jud di makita 🀣 hahaha
Bisaya rata para sabot jud ba 🀣

Dzibaa kung naa lang jui pills for forgetting a certain person gi hurot na nakog lunok.. Ay hatagan tika 🀣 hahah para duha ta makalimot

Nag unsa ka sa robinson valencia 🀣 mas duol man cdo malls ba hahah or naa kay business here? Maulaw na nuon ko magpa kita 🀣 hahaha

hahaha ninja moves para sa pinya πŸ˜‚πŸ˜‚

Basin makahimu ka ana na tambal, daghan siguro mo palit πŸ˜‚πŸ˜‚

Ouh mas duol ra ang CDO jud pero niadto man gud mi Malaybalay ganina, naa mi giatiman.. tas na stress man mi sa among lakaw sa akong ate, nilahos mig Valencia para magpawala sa stress.. Actually first time nakos Robinsons diha sa inyo.. Nice kaayo ayy ✨ Kitakits puhooon