You are viewing a single comment's thread from:

RE: Säntis - A spectacular Alpine wonderland

in Worldmappin5 months ago

Wow, ani nevím, kde začít komentovat :D Asi u té lanovky? Nejdřív mi vyrazila dech ta cena (my jeli naposledy lanovkou na Madeiře, ta jízda byla ještě o něco delší a stála asi desetinu té vaší :D) a pak samozřejmě ty výhledy! Tomu říkám dechberoucí horská panorámata. Vítr na fotkách většinou vidět není (pokud to není nějaký hurikán, co zrovna láme palmy), to máš pravdu, ale myslím, že si to dokážu docela živě představit :) Jednu věc ale nechápu... Jak sakra v takové výšce a v tak extrémních podmínkách dokázali nahoře postavit to muzeum?! :D

Jsem rád, že tomuto článku se dostalo odpovídající podpory i engagementu, máš tu moc hezké komenty ;)

@tipu curate 7

Sort:  

Lanovky u nás sú veľmi drahé, no sú tam aj nejaké zľavy pre turistov, ale to si zas musia kúpiť špeciálne kartičky a to neviem na koľko výjde. Ale ako vravíš, stojí to zato 😁

Ja som čakala, že všetky fotky budú rozmazané, keďže som vôbec nemohla udržať rovnováhu. Chvíľu ma aj musel podržať Stefan, lebo som skoro odletela 😂

No to neviem, ale tá budova je fakt veľká. Má 4 poschodia. Inak, vždy keď niekam prídeme, tak je tam nejaká veľká budova a rozmýšľame AKO sa im to podarilo. No hold, Švajčiari sú stavitelia 😊

Ďakujem, ďakujem, len ten haeijin nie a nie prísť, no teším sa, že je to lepšie ako minule 😊 A tie komenty ma potešili tiež 😉