You are viewing a single comment's thread from:

RE: Summer trip to the giant stone / Літня поїздка до каменя-велетня (En-Ua)

in Worldmappin3 years ago

Твоя розповідь повернула мене в мої юнацькі роки. Тоді я також ходила до Підкаменя разом зі своєю вчителькою географії Олексюк Ганною Андріївною та однокласниками. Це була ще та пригода! Ми продиралися через ліс та чагарники. Пару разів чуть не заблудилися. Потім нас в дорозі застав холодний пронизливий дощ. Але все таки ми дісталися до Підкаменя.
Я особливо хотіла чим пошвидше опинитися в цьому містечку адже там мене чекав чорнобривий хлопець, в якого я була закохана. Разом з ним ми ходили дивитись на каменюку. Він навіть надряпав високо на камені напис ,,Вова + Оксана = love"! Цікаво, чи зберігся цей напис до тепер?🤔

Sort:  

Гарна історія. Наступного разу пошукаю надпис:)