33

in Team Ukraine2 years ago

На днях мені виповнилось 33 … Зовсім не віриться , час безпощадний і летить занадто швидко . Як і завжди до цьго , цей день провела з чоловіком і 3-й рік знайдорожчим подарунком у світі - моя донечка .Мені часто здається , що я не встигаю жити . Заповідним бажанням для мене є це закінчення цієї війни та мати звичайне, тихе життя .

img_7012

img_7040

img_7050

Sort:  

Вітаю дуже, то ми майже в один день народились )))

Congratulations @alesia89! You received a personal badge!

Happy Hive Birthday! You are on the Hive blockchain for 1 year!

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking

Check out the last post from @hivebuzz:

NFT for peace - Thank you for your continuous support
Support the HiveBuzz project. Vote for our proposal!