Нехай все в нашому житті буде щире і тільки з любов'ю 🤍

Кілька років тому, очистивши оточення від токсичних людей, відчула незвичайну легкість, з того часу підпускаючи до себе тільки тих, хто близький по духу - в основному творчих, незалежних особистостей, що генерують круті ідеї.
З друзями у нас є негласне правило - нікого не обговорювати - якщо чую від малознайомої людини розповідь про те, що якась Маша сказала про якусь Олену якусь нісенітницю, яка не має відношення до моєї реальності, питаю в лоб: «а навіщо ти мені це розповідаєш? » Зазвичай відповіді немає.

Токсичне оточення адаптувалося, мутувало, навчившись прикидатися світлячками. Всі до тремтіння чекають одкровень з неодмінним застереженням:я нікому не скажу, тільки не гальмуй! » Коли про мене говорять «насправді вона непроста», люди навіть не уявляють істинної ступені складності. Триступенева система аутентифікації для такого стратега як я - звичайна справа. «Будьте прості як голуби і мудрі як змії». З простими людьми я свій хлопець, але фальш відчуваю шкірою і ніколи не помиляюся.
Screenshot_20200920_213340.jpg

Кажу тільки те, що готова почути про себе в майбутньому від абсолютно незнайомих людей і ніколи нікому нічого по-справжньому значущого - таке тільки Богу і чоловікові. Частенько, перевіряючи, даю людині вкидання - будь-яку нісенітницю з претензією на сенсацію, і чекаю звідки прилетить - тісний світ, новини розходяться миттєво.
Далі все зрозуміло. Які почуття виникають у мене до таких людей, які зізнаються в коханні, а за спиною розстрілюють з говномета? Ніяких. Мені шкода, що вони живуть в незгоді з собою, при зустрічі неодмінно залишуся ввічливою. Людина слабка, хто з нас не падав ...

Sort:  

Congratulations @allaradzievskaya! You have completed the following achievement on the Hive blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You have been a buzzy bee and published a post every day of the week

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Do not miss the last post from @hivebuzz:

Update for regular authors

Людям нужно научиться быть добрее, тогда и сплетничать станет незачем, и счастья в жизни станет больше