Повернення/My return (Ua/En)

in Team Ukraine2 years ago

Привіт усім,
уже досить довгий час я не заходила та не писала нічого у спільноті. Останній місяць я провела у роз'їздах. Спочатку це була двотижнева подорож за кордон, про яку, до речі, я буду писати від завтра. Після поїздки я провела вдома менше тижня. Я й думала починати писати, але трагічні події, які співпали із моїм приїздом, не спонукали до творчого настрою та написанню постів. Плюс до всього я заморилася, треба було відпочити і переварити все у голові. Потім я поїхала у гості до бабусі та дідуся, і ось тільки вчора ввечері повернулася. Якщо чесно, відчуття дивні: начебто потрібно знову кудись збиратися їхати.

Сиджу і не розумію, що треба робити. Зникли орієнтири. Майбутнє теж виглядає дуже розмитим. Знаю лише, що писання текстів знову поверне мене у певну звичну систему (у гарному розумінні цього слова) та надасть хоч якісь орієнтири.

По правді, трішки страшно знову починати вливатися в екосистему хайву. Стільки часу пройшло, можливо, відновити усе буде досить складно. Але з часом побачимо.

Так як я отримала дуже багато нового досвіду, вражень, а моя галерея переповнена фото з подорожі, я хочу активно розвиватися в хайві. Так багато спільнот, у які тепер можна написати. Але трішки страшно, боюся, що не вийде. Також я не знаю з чого починати писати. Всього так багато, що я гублюся. В моєму Інстраграмі така ж сама біда - я не знаю які фото викладати першими. Уявіть, я всього 3 світлини виклала. Почуваю себе дивно: була у надзвичайно граній країні, але не постила це все в інстраграм. Як зараз говорять: "Якщо ти не запостив це в Інстраграмі, значить цього не було". Якось так. Але пофіг, виставлю все коли буде настрій.

Ох, дякую, що прочитали цей невеличкий вступний пост-повернення. До скорої зустрічі.

Hello everyone,
I haven't logged in and posted anything in the community for quite some time. I spent the last month traveling. At first it was a two-week trip abroad, which, by the way, I will write about starting tomorrow. After the trip, I spent less than a week at home. I thought about starting to write, but the tragic events that coincided with my arrival did not encourage me to be creative and write posts. Plus, I froze, I needed to rest and digest everything in my head. Then I went to visit my grandparents, and I returned only yesterday evening. To be honest, the feelings are strange: as if you need to go somewhere again.
I sit and do not understand what to do. Landmarks have disappeared. The future also looks very blurry. I only know that writing texts will return me to a certain familiar system (in the good sense of the word) and provide at least some guidelines.
To be honest, it's a little scary to start pouring into the hive ecosystem again. So much time has passed, it may be quite difficult to restore everything. But we will see with time.
Since I got a lot of new experience, impressions, and my gallery is full of photos from the trip, I want to actively develop in the hive. So many communities to write to now. But it's a little scary, I'm afraid it won't work. Also, I don't know where to start writing. There are so many in total that I'm lost. I have the same problem on my Instagram - I don't know which photos to post first. Imagine, I posted only 3 photos. I feel strange: I was in an extremely colorful country, but I didn't post it all on Instagram. As they say now: "If you didn't post it on Instagram, then it didn't happen." Somehow. But hey, I'll post everything when I'm in the mood.
Oh, thanks for reading this little introductory post-comeback. See you soon.

Sort:  

Вітаємо з поверненням. Чув таку думку, що виставляти в мережах фотки своїх подорожей, коли в країні рубалово триває, якось не феншуй. Розумію цю думку, але то особиста справа кожного...

Дякую. Так, це питання для дискусії. Проте мені здається, що саме зараз треба жити на повну, звісно, не виходячи за рамки адекватності.

Пишіть, якщо того потребує душа, то варто навіть для неї це зробити. Через слова ми знаходимо себе. З поверненням.

Дякую, дуже влучні слова)

З поверненням💛💙