Місяць провернулася - The moon turned.

in Team Ukraine3 years ago (edited)

Місяць провернулася.

22 липня, кілька днів тому, я вийшов на балкон і побачив дивний Місяць, такою, якою я її не бачив ніколи.

Я зробив фотознімки та хотів порівняти становище Місяця на різних фотознімках зроблених протягом року, але, з'явилися інші, важливі справи і я забув про це.

Сьогодні, настав час розібратися в цьому і зрозуміти причину всіх кліматичних катастроф, котрі відбуваються на нашій планеті.

Напевно, ви знаєте, що місяць не обертається навколо своєї осі й одна її сторона завжди прихована від наших очей.

Це означає, що, щоночі ви бачите однаковий Місяць з єдиною різницею, змінюється площа тіні, або, тінь повністю зникає.

Тепер, подивіться на фотографію, яку я зробив кілька місяців тому, на ньому, ви бачите звичну, всім нам, місяць.

2020-10-26-02-34-00.jpg

Перейдемо до серії фотознімків, які я зробив зі свого балкона.

Ви можете побачити, що північний полюс Місяця, змістився, приблизно, на 20-30 градусів на південь.

Що могло викликати такий зсув?

Хочеться вірити, що це оптичний обман, що я помиляюся у своїх здогадах, але у вас, є можливість самим розібратися в цьому.

DSC07236.JPG

Саме, такий зсув могло призвести до різкої зміни клімату на Землі, змусити зароджуватися урагани ... ви пам'ятаєте, кілька місяців тому була довга серія землетрусів по всій земній кулі?

DSC07229.JPG

Тепер, Місяць, вже інший.

DSC07232.JPG

Фотографії, зроблені за допомогою камери Sony Cyber-shot DSC-HX300
Я відредагував фотографію в програмі PhotoDirector, яку також встановив на свій смартфон.

Автор @barski
Україна

Для своїх публікацій я не використовую стокові фотографії, для мене принципово важливо використовувати для публікації фотографії, які я зробив своїми руками, і я можу назвати їх — авторські роботи.

Ви можете зайти в наш блог на платформі #Hive, натиснувши на бджолу.

bEEEEEEE.jpg