Пару слів про молдавської підприємливості

in Team Ukraine3 years ago

Пару слів про молдавської підприємливості.

Напевно, кажучи про молдавської підприємливості потрібно почати з напряму мислення.

Коли ми чогось дивуємося і хочемо це, ми говоримо фразу "Нічого собі!", Коли це роблять жителі Молдови, вони говорять слово, яке звучить, як "Мей!", Що означає в перекладі "Моє!".

Ви відчуваєте різницю між тим, що цими фразами ви проголошуєте розорення, а молдавани - придбання).

Це може здатися несуттєвим, але наші бажання і думки, слова, можуть стати матеріальними.

Ось молдавський бізнесмен відпочиває в українському парку і розвиває свій бізнес коштом українців, які нічого собі не хочуть, платять зо дротик і кидають його в повітряну кульку наповнений повітрям, що видихається жителем Молдови, який, надуваючи його, проголошує: "Мей, мей .. ..мей! ".

DSC07329.JPG

Чи не все так сумно, є привід посміхнутися і почати мислити в потрібному напрямку).

DSC07328.JPG

Фотографії, зроблені за допомогою камери Sony Cyber-shot DSC-HX300
Я відредагував фотографію в програмі PhotoDirector, яку також встановив на свій смартфон.

Автор @barski
Україна

Для своїх публікацій я не використовую стокові фотографії, для мене принципово важливо використовувати для публікації фотографії, які я зробив своїми руками, і я можу назвати їх — авторські роботи.

Ви можете зайти в наш блог на платформі #Hive, натиснувши на бджолу.

bEEEEEEE.jpg

Sort:  

Про молдавську підприємливість можливо?

Как и Вы, я сомневался, но доверился "ДНК нации", как мне рекомендовали делать. Благодарю!