You are viewing a single comment's thread from:

RE: Як я хворіла вдруге

in Team Ukraine2 years ago

Я також хворів на цю заразу (ковід) майже рік тому. Дуже не сподобалось: безпосередньо з температурою (до 39) валявся майже два тижні, пост-ковідний синдром дошкуляв чи не пів року. Дружина також перехворіла, але перенесла легше.
Тому як тільки з'явилась можливість вакцинуватися, відразу використав її. Також не розумію антиваксерів, але намагаюся не вступати з ними в дискусію - як правило вони агресивні, їх доводи алогічні та, як на мене, відверто дурні.

Sort:  

Дякую, що поділились :)
Рік тому здавалось, що всім доведеться просто перехворіти, бо вакцини не були готові, але зараз-то...

У мене була гіпотеза, що наші антиваксери породжені національною рисою - ухиляння від вкладу в загальну справу. Ну яка відповідно ще від колгоспів і совків, що якщо зарплату все одно платять всім, то я буду робити якнайменше або в точності до інструкцій, яка мене рятує від переробок. Вони, звісно, хапаються за зовсім інші пояснення, але суть надто ось ця національна. І ми бачимо, що з урахуванням доступності вакцин саме страни соцтабору відстають дуже значно, бо індивідуальної відповідальності за суспільство геть немає...

Тут же так само, якщо колективний імунітет здобувається при 80% вакцинованих, то чому б мені не бути у складі тих 20%, які нічого не зроблять для інших. Тож наш фінальний відсоток, на який ми подивимось навесні - це буде оцінка кількості халявщиків в суспільстві. Приблизно, бо людей, яким взагалі не можна робити вакцинацію десь близько 1 відсотка.