Нові жителі біля ноутбуку

in Team Ukraine3 years ago

Той фріланс колись мене погубить. Сидиш цілими днями за ноутбуком, пишеш щось, перевіряєш, а за вікном чомусь дуже швидко змінюються пори року і ти вкрай рідко встигаєш насолодитись, природою. Та і погодою цілковито теж, адже все контролює кондиціонер та круглий рік в тебе практично однакова комфортна температура повітря.

Вчора вдалось трішки змінити обстановку та погуляти. Прохолодний вітер відчувався кожною клітиною шкіри, котра не була прикрита одягом. Свіжість та перші морози відчувались в повітрі. Кайф. І головне при цьому все почалось з гарячої кави, а закінчилось смачнющим глінтвейном. Я обожнюю цей осінньо/зимовий "суп" 😂

IMG_20211018_163232.jpg

Проте сьогоднішній допис буде про інше. Не про глінтвейн чи парк, а про нових жителів мого будинку з якими я створила собі власний живий куточок. Побачила якусь імпровізовану ярмарку рослин, підійшла, а далі все, як в тумані! Отямилась вже, коли всі руки були зайняти пакетиками з... Сукулентами.

Я, взагалі, не тримаю вдома рослини, в мене нема до того сильної тяги, але вчора руки так потянулись до цього, що не змогла втриматись. Тепер залишилась дрібниця, підібрати гарний горщик та посадити всіх цих красавчиків туди. Ну і хоч трішки вивчити їхні назви. Мені то продавці озвучували, як їх звати, але блін. Для мого мозку, то занадто складно виявилось 😂

IMG_20211018_163246.jpg

Якщо є хтось, хто в курсі як оце все зветься буду дуже рада за інформацію! ❤️

Sort:  

Схоже на товстолист він же грошове дерево

ніні, то сукуленти, то буде таке ж маленьке по факту і до грошового дерева ніяк не відноситься (

Це у вас сукуленти. Вони не дуже вибагливі у догляді, головне — не заливати водою. Найкраще вони почуваються у флораріумі, але то вже ціле мистецтво.

те що це сукуленти я знаю. просто і в них же є різні назви )))

Congratulations @daisyol! You have completed the following achievement on the Hive blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You distributed more than 50 upvotes.
Your next target is to reach 100 upvotes.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP