Льон.

in Team Ukraine26 days ago (edited)

Поливилася я на цю квітку, на іншій клумбі, та все ж думаю це льон.
Коли вона відкрита а не схилена, як дзвіночок, 🛎️ то схожість очевидна.

Єх ця природа…
З її алхімічною здатністю робити з навоза золото …
Великий алхімік.
Що створив стільки різних видів, між якими завжди є щось спільне.

Дякую , аж одній людині, 😂 яка відгукнулася на допис з запитанням «Що це за квітка?».
низький уклін 🙇‍♀️

Sort:  

І хто цей щасливчик, що отримав таку вдячність?

Я тобі вже показував де значно більше взаємодії та ти все відтягуєш (просто нагадую).

Ні я пробувала.

Мені не приходе смс для перевірки номеру.
Тому все марно було.

Дивно. Там тільки один варіант?

Думаю так.
Можливо я там колись реєструвалась. Та я не памʼятаю.
Я знаю що платформу я дивилася.
Але мені сказали шо вона своє вже віджила.

Зараз вона як фенікс відродилась і переживає нове життя

Це архетип підсвідомого)

У дзеркало глянь.
Чому сьогодні світло не виключають ?(

Сам в щоці, чекав з 21:00 щоб відпочити

Ти засмутилась, що не вимкнули?

Так.
Зараз би Дуня прибігла вчепилася за руку і швидко заснула під книжечку.
Вона боїться темряви.

Цікаве ім'я

Якби зараз називали по тому дню в який народився вона була б Евдокією. Тому Дуня, Дуняша.

Дивилась анімешку death note?

Не вимкнули бо повня

Красиве. Думала це Нью Йорк))

Ні, це - Love Che

Ааа так би переверні повиходили з хат. Бо їх не видно було б ?

Я хожу 🤣🤣🤣

Ні, бо монтер завтикав через сварку з колегою (повня вона така)