Sort:  

Так.
Зараз би Дуня прибігла вчепилася за руку і швидко заснула під книжечку.
Вона боїться темряви.

Цікаве ім'я

Якби зараз називали по тому дню в який народився вона була б Евдокією. Тому Дуня, Дуняша.

Дивилась анімешку death note?

Ні. Я не дивлюся аніме.
Мене благовірний намагався підсадити.
Тому були ті пости.

"Благо вірний" гарний епітер. Це найваждивіше в партнерстві

Це був мій головний критерій яким мав бути наділений майбутній обранець.

Не вимкнули бо повня

Красиве. Думала це Нью Йорк))

Ні, це - Love Che

Че краще.
Жителю тихого міста важко в людних густонаселених місцях.

Не буду сперечатись

Ааа так би переверні повиходили з хат. Бо їх не видно було б ?

Я хожу 🤣🤣🤣

Нікромант ))
Ще й пішов на могили.

Оце так заробив епітет...
За що ?

За Плутон в 6 домі.

Ні, бо монтер завтикав через сварку з колегою (повня вона така)

Хай миряться.