Sort:  

🐲🐉 щось в мене тільки 2 смайлики на цю тему. Не розгулятись

Мова символів.
Колись читала - людству дозволили винайти телебачення щоб вони почали сприймати рухомі картинки. ( думаю шо за бред)

Тепер кажу - людству дали винайти емодзі щоб вони почали розуміти мову символів 😂

Геніальна думка!
Насправді відразу пригадалися прекрасні роботи Пілєвіна. Не пам'ятаю точно назви книги, там особливу увага приділилась головній героїні, яка з особливою любов'ю відкликається до емоджі...

Я про нього знаю лише те , що його імʼя Переможець 😂
Ой, Віктор.
Піду гуглити чі не наплутала.

А тепер ще й оце -
Ві́ктор Оле́гович Пеле́він — російський прозаїк і перекладач. Автор збірки оповідань «Синій ліхтар», повістей «Омон Ра», «Життя комах», «Жовта стріла». Перекладає твори Карлоса Кастанеди та Артура Макіна. Вікіпедія
Народження: 22 листопада 1962 р. (61 рік),

І я не згадав що це був за твір. Можливо "Омон Ра"

Точно не все інше, що ти переразувала.

В нього є дуже гарна книга

Empire_V - https://ru.wikipedia.org/wiki/Empire_V

Але, дівчина з емоджі, що я писав в коменті - напевно з іншої книги. Пішов гуглити, не тільки ж тебе гуглити відправляти :)

Почала читати опис на вікі вже починає зносити мозок.
Треба втихомирити. Потім дочитати. )

Я знайшов книгу, про яку я писав.

Пробач, але втихмиритись найближчим часом не вийде.

Я взяв паузу на подумати, думаю це якось скажеться і на тобі...

Точно не Омон Ра. Знайду

Хоча, з цією книгою я чомусь не знайомий

Знайшов. Не повіриш...

Короче, не буду тягнути. Треба переслухати

https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9D%D0%B5%D0%BF%D0%BE%D0%B1%D0%B5%D0%B4%D0%B8%D0%BC%D0%BE%D0%B5_%D0%A1%D0%BE%D0%BB%D0%BD%D1%86%D0%B5_(%D1%80%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D0%BD)

Текст щоб зрозуміти треба тричі перечитати. І так про все можна сказати. Не дарма 3 сакральне число.
Що помітила багато назв в яких може бути вкладено «сенс». ( письменники так чудять)
Турція - це тур - бик - місячна країна - прапор с молодиком в них, а рога молодика порівнюють з рогами бика.
А тілець зодіак яким управляє Венера. - отака в мене каша в голові 🥲
Треба на гальма давити. Та я не знаю де вони в мене знаходяться. 😅

Сон, практики дихання, можливо базові практики медитації

Гарні асоціації. Відпусти їх, не намагайся взяти під контроль, навпаки - відусти і спостерігай

Там ще летючий змій є
Ти знову, наче знав що я вчора ось такі знайшла.

Фенікс у єпл зʼявився.

Звісно знав. В мене ж скрізь камери 📸