Sort:  

Мене мама завжди вчила ділитися.
Був колись бар 777 в Ч. 😂
Символ не спрацював 😅
Та все ж.
https://plaststyle.com.ua/shho-oznachaye-chislo-777-u-numerologiї-ta-yak-jogo-traktuvati-u-riznix-situaciyax/?gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwiMmwBhDmARIsABeQ7xR2fCB6agT3rQI3-GCmG1CmIzYe9TpShfFSOMiAuBxxrvwgwyhAtScaAqnLEALw_wcB

Ми говорили про цифру 7 - 7карта ( sim) 😂😂😂

Я ще знаю портвейн 777

Думаю не треба аж все узагальнювати

Світ це 2 сторони однієї медалі.
Лицьова і виворітна сторона.

Ооо, портвейн 777, це якраз про "виворітню" сторону

А світ таки саме дзеркальний.
Наші тіла бездоганний тому доказ.

Підтримую!

Loading...

Ти маєш величезну силу роду )
Ти крайній син ?

А з чого ти взяла? Знайшла якусь інформацію?

Ще давно слухала якийсь підкаст.
Там говорили - якщо вам бракне сил, ( чі щось таке ) згадайте що за вашою спиною стоїть весь ваш рід.
Згадалися. Уявила яке велике генеалогічне дерево за твоєю спиною.
Крайній класне слово.
Метафорично крайній і перший - контактні в колі.
Про драконів ще так кажуть. Вони приходять першими та останніми.

Дякую за нові мурашки по щкірі

Хоча ні, в мене ж є син. Виходить він крайній

Він перший і крайній в тебе )))

Та да, хоча все в цьому житті можливе...

Думаю так.
А ми можемо мати більше ніж маємо )
Головне прибрати кордони з голови і вірити в себе )

Ти сьогодні прямо одна суцільна мотивація!!!

Це все сон - моя лікувальна пілюля. ( ти так писав) Я гризла себе постійно як той змій що кусає свій хвіст.

А сьогодні побачила літаючого дракона в сні.
Як повітряного змія. Такі китайці запускають.
І це справді придало стільки сил і радості.

Ніби оновило.

Дякую тобі за це. Ну що влаштуємо челендж активності на цьому тижні?

я тільки за.
Додамо драконячого руху)

Я сьогодні гарний сон побачила з гарним настроєм прокинулася і навіть гаряча олія котра вистрілила мені в лице не зіпсувала його)))
А тільки зробила радісніше. Показавши що наш настрій впливає на нашу реакцію на подію.
Тож ділюся )