Сузірʼя голуба

in Team Ukraine2 months ago (edited)

Всім привіт 🙋‍♀️

Сьогодні в мене в гостях пані, ой, тема під назвою ГОЛУБКА:) , або сузірʼя голуба.

Тож усі софіти на сцену 💡

Тому, що зараз зʼявиться леді голубка 🕊️

Го́луб (лат. Columba) — сузір'я південної півкулі неба. Розташоване на південь від сузір'їв Великого Пса і Зайця. Містить 71 зорю видиму неозброєним оком.
wikipedia

Найголовніша зірка сузірʼя називається Факт, та знаходиться на голові голуба.


starwalk2
На цьому зображенні ми бачимо, у дзьобі голуба 🕊️ гілку.

Ось таким оригінальним способом тут вказується на «міф» який супроводжує це сузірʼя.

Бачучи таке зображення ми маємо відразу зрозуміти, що тут натяк на «Ноеву голубку». 😂

Wiki

Нове сузір'я. Створене у 1592 році голландським астрономом Петером Планціусом, який таким чином відокремив від великого сузір'я Великого Пса групу зірок, та позначив їх на вставках до своєї карти світу як сузір'я Ноєва Голубка. Під цією ж назвою включене до Уранометрії Йоганна Байєра 1603 року.
wikipedia

Надіюсь, що біблійну історію про голубку знають всі - тому не буду її переповідати.

А чі може хтось згадати гілку якого дерева вона тримала ?
( пишіть варіанти 😉 )

Коли я згадую це сузірʼя, то мені здається , що саме під ним народилося найніжніше у світі ྀ мило dove 🕊️, емблема котрого також голубка.

dove.com

Згідно з біблією голуб, був вісником, що відкрив Ною, «нову» землю.
Голуб на латині - Columba 🔎
І є ще один відкривач «нової» землі з голубиним призвіщем. Здогадалися який ?)

Тож всім нових горизонтів
І приємних збігів 😁

А шукачам пригод пропоную пошукати на ось цьому зображені павичів 🔎

fandom.com
Скількох нарахували ?
Wikipedia
fandom.com
Starwalk 2

Sort:  

Гілка оливи, про Колумба важко не здогадатись а от павичів на малюнку немає - то лише іллюзія

Дякую, що погралися зі мною ;) Ви молодець, все вірно) Але на зображені все ж таки є павичі.


Ви отримали заохочувальний приз. 🥇 🏆
Вітаю.

Не можу читати твої пости без гугла (так багато нового). Це ще той комплімент. Наприклад довелось прояснити що софісти* це перші в історії платні вчителі...

Думаю, ти це мала на увазі, а не прилади для даху. Хоча ...

Стосовно гілки ніби верби, ще є версія оливкового куща/дерева

Дове кешбекнув за таку рекламу?

З колумбом цікаво вийшло а хто другий?

5 фазанів і 4 голубки

Гарного дня ☺️

Ви отримали заохочувальний приз. 🥇 🏆
Вітаю.

Дякую🙏,
заведений зараз (класне відчуття).
Краще пізніше все гляну, щоб не наговорити зайвого

Не сприймай все серйозно 😅
Я просто люблю гратися 🙃

Ого то ти на французький підсіла

Я непідсідала, я його вчила в школі. І досі памʼятаю текст на французькій, який починається з - мій клас красивий він є чистий і світлий. (дослівний переклад)

Я не підсідала я його вчила в школі. І досі памʼятаю текст на французькій, який починається - мій клас красивий він є чистий і світлий. (дослівний переклад) можливо я помиляюся з перекладом. Але виходить прикольно.

Не можу нічим подібним відповісти, з мовами завжди були складнощі й величезний внутрішній спротив.

зате числа - моє все.

Блін, тепер фазани не дають спокою... Звісно все можна списати за проблеми з каріотином (🥕🥕🥕)

На картині бачу 1 фазан (павич) 2 фазанихи (павихи (вже смішно....) і 2 форми схожі на фазана (павича)

Є ще, павинофазанові образи, які я не бачу на картині?

Всі овни королі, принаймні в душі )))

Я думала ♈️ воїни, а королі ♌️ 🤭

Ага, так ти хочеш сказати, що овни не королі 😡👿

🤣🤣🤣

За фазанів тримай морквину 🥕- прийдеш на перездачу.

Софія - мудрість 👍🏻
В кінці фільму «Код да Вінчі», скажуть справжнє імʼя головної героїні, хранительниці «Святого Граалю». Софі сен Клер - свята та світла мудрість. Не знаю як ти після цього житимеш (