You are viewing a single comment's thread from:

RE: Сузірʼя голуба

in Team Ukraine3 months ago

Не можу читати твої пости без гугла (так багато нового). Це ще той комплімент. Наприклад довелось прояснити що софісти* це перші в історії платні вчителі...

Думаю, ти це мала на увазі, а не прилади для даху. Хоча ...

Стосовно гілки ніби верби, ще є версія оливкового куща/дерева

Дове кешбекнув за таку рекламу?

З колумбом цікаво вийшло а хто другий?

5 фазанів і 4 голубки

Гарного дня ☺️

Sort:  

Ви отримали заохочувальний приз. 🥇 🏆
Вітаю.

Дякую🙏,
заведений зараз (класне відчуття).
Краще пізніше все гляну, щоб не наговорити зайвого

Не сприймай все серйозно 😅
Я просто люблю гратися 🙃

Ого то ти на французький підсіла

Я непідсідала, я його вчила в школі. І досі памʼятаю текст на французькій, який починається з - мій клас красивий він є чистий і світлий. (дослівний переклад)

Я не підсідала я його вчила в школі. І досі памʼятаю текст на французькій, який починається - мій клас красивий він є чистий і світлий. (дослівний переклад) можливо я помиляюся з перекладом. Але виходить прикольно.

Не можу нічим подібним відповісти, з мовами завжди були складнощі й величезний внутрішній спротив.

зате числа - моє все.

Блін, тепер фазани не дають спокою... Звісно все можна списати за проблеми з каріотином (🥕🥕🥕)

На картині бачу 1 фазан (павич) 2 фазанихи (павихи (вже смішно....) і 2 форми схожі на фазана (павича)

Є ще, павинофазанові образи, які я не бачу на картині?

Всі овни королі, принаймні в душі )))

Я думала ♈️ воїни, а королі ♌️ 🤭

Ага, так ти хочеш сказати, що овни не королі 😡👿

🤣🤣🤣

Я погано знайома з оцими всіма легендами про короля Артура.

Але там є святий Грааль, круглий стіл, меч в камені і все таке, що дуже переслідується з християнством і видається цікавим.

Якщо дійду до них, можливо знайду там відповідь - тоді повідомлю. Є таке інтуїтивне відчуття.
Хоча мабуть не повідомлю 😇😂

Це меч в камені ? Павич ? Чі закохана пара ?

За фазанів тримай морквину 🥕- прийдеш на перездачу.

Софія - мудрість 👍🏻
В кінці фільму «Код да Вінчі», скажуть справжнє імʼя головної героїні, хранительниці «Святого Граалю». Софі сен Клер - свята та світла мудрість. Не знаю як ти після цього житимеш (