«Таємний код символів» - Тім Уоллес-Мерфі.

in Team Ukrainelast month (edited)

Всім доброї частини доби ))))
Я зробила для вас величезний допис…
Який осилять лише одиниці.
І це буде добре.
Тому що, нічого цікавого в ньому немає.
І він досить нудний. Та я маю закінчити писати про цю книгу, a ви сміливо можете змінити 📻 радіохвилю.

               😅

Попередня частина цього допису знаходиться ось тут -
https://ecency.com/hive-165469/@diodao/kod-simvoliv

fastly.syg.ma
А я продовжу.

Вісім, або восьмикутник, символізує Ісуса, єднання Бога і Землі.

Восьмикутник знаходиться посередині між колом, символом Бога, і квадратом, що символізує землю.

Дев'ять числа хорів ангелів. Десять заповідей.

Дванадцять символізує дванадцять учнів, дванадцять народів Ізраїлю. В архітектурному сенсі дванадцять дверей до собору символізують дванадцять воріт у Священне місто — Єрусалим.

«Таємний код символів» - Тім Уоллес-Мерфі.

Автор вважає , що символи впливають на підсвідомість…
Я це вже писала, та раз натрапила на те, як це описав автор процитую його слова -

Таким чином, що віруючому не потрібно ніякого пояснення, і в той же час їхня дія незрима і виходить далеко за межі свідомості.
Середньовічні церковники добре розуміли, що образи говорять промовистіше за будь-якого вчителя. Як зазначив великий теолог святий Хома Аквінський: «Людина не розуміє без образів».
*️⃣

«Таємний код символів» - Тім Уоллес-Мерфі.

Нажаль, як саме вони впливають в книзі так і не повідомляють.

Хоча, ні, я не права. Тільки, що вдалося ось що розгледіти -
мабуть, то про просвітлення розуму. Адже після цієї цитати написано ось що - ⬇️⬇️

📸«Таємний код символів» - Тім Уоллес-Мерфі.
Якось так….

Ці слова, ідуть відразу після «попередніх-
👁️ ⬆️*️⃣ .»
Але сама «сіль» в тому, що вони вже під наступним заголовком.

І не відразу розуміеш, що це - продовження попередньо висвітлених слів...

😂😂

Тож все досить неймовірно і якось заарканено.
І мабуть краще просто вставляти цитати. Щоб не було дезінформації.

Таким чином, я розповім, словами автора, що таке образ і пра образ.

У християнському мистецтві періоду, що передує Ренесансу, часто можна знайти два або більше пов'язаних епізодів з Біблії, які є «прообразом» і «образом». Кожен прообраз має свій відповідний образ. Представляючи ідею, індивідуума чи подію зі Старого Завіту, прообраз є прототипом для образу, тобто відповідної ідеї, індивідуума чи подій з Нового Завіту. Наприклад, історія про Йону та кита є прообразом Смерті та воскресіння Ісуса Христа: «бо як Іона був у утробі кита три дні і три ночі, так і Син Людський буде в серці землі три дні та три ночі»

📸«Таємний код символів» - Тім Уоллес-Мерфі.

Тут кожен може підтримати чі ні.
Я просто ділюся тим, що мій мозок обрав для допису…

Також він обрав для вас, ще й ось такий шок- контент :

Очевидно, існує зв'язок між енергією тіла та енергією місцевості... Якщо Земля є живою істотою, то потоки її енергії та сакральні місця відповідають меридіанам та точкам акупунктури людського тіла... Дехто пішов далі у проведенні паралелей між людським тілом і Землею, і вірили в існування «чакр» на поверхні планети, які мають специфічний вираз у ландшафті, що відповідає природі відповідної чакри. Так, наприклад, чакра серця розглядалася як річка, що омиває конічний пагорб із церквою. Про них часто говорять як про «ландшафтні храми»... Пропонувалися різноманітні осі, на яких мають бути сім чакр. Одна з цих осей проходить від Франції до Шотландії

📸«Таємний код символів» - Тім Уоллес-Мерфі.

ВТОМИЛИСЯ ЧИТАТИ ?

Давайте, випьемо ще по краплинці , і я закрию цей кран 💧.

Хто знає що таке - Паломництво для ініціації при використанні сакральних місць?

Оці сакральні місця - вважалися чакрами планети, і це походить від давньоєгипетської практики. Згідно з нею, існувало вісім сакральних місць.
(але ж головних чакр ніби 7?)

Як і інші ініціатичні вчення, Єгипет вважав, що метою людини Землі було повернення до джерела.
📸«Таємний код символів» - Тім Уоллес-Мерфі.

☺️

  • ( до того з якого пила Килина з мультфільму "Мавка. Лісова пісня"? ☺️)

У Єгипті визнавали два шляхи до цієї мети. Одним із них був шлях Осіріса, який представляв циклічну природу універсального процесу; це був шлях послідовних перевтілень. Другим був шлях Гора, прямий шлях до воскресіння, яке людина могла досягти протягом одного життя.
📸«Таємний код символів» - Тім Уоллес-Мерфі.

  • Думаю, що країні яку називають - "країною мертвих", як нікому, має бути відомо про воскресіння.... 😅

Саме шлях Гора лежить в основі християнського одкровення, і, згідно з Шваллером де Любичем, мета християнства полягала в тому, щоб зробити цей прямий шлях доступним для всіх, хто вирішив ступити на нього, а не для невеликої групи обраних посвячених, які у Єгипті становили «храм». У цьому, і лише у цьому сенсі, відбулася «еволюція» життя людства.

📸«Таємний код символів» - Тім Уоллес-Мерфі.

Прямо як в алхімії. Еволюція за одне життя...

Тепер, коли смерть розглядається не як остаточне розчинення (як у нас), а скоріше як перехідний (і вирішальний) етап подорожі, тоді єгипетська занепокоєність смертю стає прямо протилежною тому, чим бачиться. Це, по суті, поглиненість життям у найглибшому значенні.

📸«Таємний код символів» - Тім Уоллес-Мерфі.

Оскільки принципи, що лежать у основі всесвіту, скрізь однакові, аналогія є точнішим, і зрештою більш «науковим» засобом досягнення розуміння явищ, ніж простий вимір. Ось чому всі священні вчення використовують притчу, аналогію, міф та символ замість фактів. Факти не допомагають розумінню.

📸«Таємний код символів» - Тім Уоллес-Мерфі.

пара-пам-пам-пам

Якщо реінкарнація є реальністю, то при смерті безтілесна «душа» перебуває в аналогічній ситуації з фізичною оболонкою. ⚰️🪦⚱️😴

Потрібно пробити шкаралупу, щоб вилупитись. Як і тендітний паросток, чиста, але при цьому здатна боротися за життя душа дуже вразлива. Її легко розтоптати.

📸«Таємний код символів» - Тім Уоллес-Мерфі.

А ви думали колись що душа вразлива?🥲
Як маленький принц....з роману Екзюпері...

🥲 Я навіть не думала про це...

bubblestranslation

На такій сумній ноті я закриваю кран...
як і обіцяла.

Краплинка виявилася великою….

Хто дочитав до кінця. Вам - медалі 🥇
Я вже стільки написала за цю книгу, що хочеться закінчити її обговорення.

Тож всім бобра. 🦫

💧
📸«Таємний код символів» - Тім Уоллес-Мерфі.

Sort:  

This book is really interesting.

Thanks you🫀

Мда... це не краплина це фонтан.

Таке враження, що прочитав дуже цікаву главу майбутньої книги.

Оце прокинувся так прокинувся так прокинувся.

Ти молодець, що показала цей текст світу 😇😈🎱

Це автору тексту скажи спасибі.
Я лише додала ілюстрації.
Щоб символи справді сприймались як символи)))
Це я за вампіра і сплячу красуню.
Спершу там зʼявилась Аврора, а потім вирішила, що треба й вампіра додати.
Але то чисто інтуїтивно, щоб було смішно.

Дякую за приємний коментар.

Будь-ласка, дуже сильно здивував уривок про енергетичну складову. Як ти його обзивала, ніби шок контент.

Це давно відомі, як сказав аксіоми на сході (Індія, Тибет, Китай) а от зоб в західній традиції їх використовували куди рідше

Той же закон подібності - про теж саме.
Він мені ближче.
Я в чакрах не розбираюся.
Я ж вампір. 🧛

Не страшно говорити правду, все одно ніхто не повірить?

Я не говорю правду.
Я займаюся творчістю.
Поки таким чином.
Що буде далі - не знаю.
Життя - це постійні зміни.
А якби те про, що я пишу і було правдою, то ти правий, побачили б це одиниці.

А взагалі я роблю це все в першу чергу для себе, тому що при написанні дописів в першу чергу змінюється мій світогляд.
І інших варіантів самовираження я також поки що не бачу.

А взагалі я роблю це все в першу чергу для себе, тому що при написанні дописів в першу чергу змінюється мій світогляд.

Знаєш, здатність "змінюватись" - напевно це те, ьбез чого не пройти Гор ними шлях ами

🧛📸

Що за автор?
Не можу не спитати.

Взагалі вампіризм дуже розповсюджене явище, принаймні на енергетичному рівні.

Найчастіше, його навіть не помітив. Хто ж подумає, що банальне питання "скільки часу?" у перехожого це своєрідний укус.

О а скільки їх в церквах. Дай скотч, чи пластир пальці склеїти, а то мене зараз понесе..

Про Барнабаса ( 📸🧛) дивився фільм ?

Ні, тикни носом (силкою) будь-ласка

що за книга не памʼятаю.
То аудіо формат був.
Я памʼятаю що тільки встигла потерти руки. Типу - ура, я знайшла щось цікаве. І вона скінчилася. Словами чекайте 2 частину.
За те я фільм знайшла.
Ось такий тільки що.
https://eneyida.tv/3303-somyy-syn.html

Дякую за рекомендацію. Взяв на замітку

Дякую! Цікаво було прочитати. Вісімку, або восьмикутник, дійсно часто використовують як символ єднання Бога та Землі, що відображає їхню взаємодію та взаємозв'язок. Інші числа, такі як дев'ять і дванадцять, також мають глибокі символічні значення в різних культурах і релігіях. Раджу ознайомитися з цією інформацією https://www.konspirologiya.com.ua/ думаю буде корисно. Дякую за ділиться цим відривком з книги "Таємний код символів" Тіма Уоллеса-Мерфі.

Привіт, як цікаво бачити Ваш коментар в такому місці.
Раді чікавості, я к натрапили на цей пост?