You are viewing a single comment's thread from:

RE: «Таємний код символів» - Тім Уоллес-Мерфі.

in Team Ukraine2 months ago

Що за автор?
Не можу не спитати.

Взагалі вампіризм дуже розповсюджене явище, принаймні на енергетичному рівні.

Найчастіше, його навіть не помітив. Хто ж подумає, що банальне питання "скільки часу?" у перехожого це своєрідний укус.

О а скільки їх в церквах. Дай скотч, чи пластир пальці склеїти, а то мене зараз понесе..

Sort:  

Про Барнабаса ( 📸🧛) дивився фільм ?

Ні, тикни носом (силкою) будь-ласка

Дякую!!! +1 в колекцію фільмів )

🤣

Цікаво скільки в твоїй колекціі фільмів?

Вкладок 17-ть, серед яких є Вкладка Віл Сміт. Творчість якого хочеться передивитись сю... Тому точно більше ніж мультиків і анімешок

Я думала там за 100 ))))
В мене є ідея зібрати всі медіа файли де згадано Оріон.
Люди в чорному є в планах ?

що за книга не памʼятаю.
То аудіо формат був.
Я памʼятаю що тільки встигла потерти руки. Типу - ура, я знайшла щось цікаве. І вона скінчилася. Словами чекайте 2 частину.
За те я фільм знайшла.
Ось такий тільки що.
https://eneyida.tv/3303-somyy-syn.html

Дякую за рекомендацію. Взяв на замітку