Небесна блакить над муралом

in Team Ukraine3 years ago

Сьогодні над Київським велотреком було неймовірно красиве синє небо.
На нього падала тінь від фешенебельних новобудов, створюючи ефект відбиття небесної блакиті. І якось так органічно все злилося в єдності кольору: небо, велотрек і сині барви муралу. Тож я кілька хвилин стояла як зачарована, милуючись мінливою грою світла.

Загалом, я часто тут прогулююся у будні, оскільки поруч розташований мій офіс. Цей район у середмісті Києва я називаю «Французький квартал», бо тут мешкає багато іноземців, переважно франкомовних.
За кілька кроків від велотреку донедавна був атмосферний бар It’s not the Louvr, куди я час від часу навідувалася з друзями в кінці робочого тижня, аби випити коктейль і просто потеревенити. На жаль, його більше нема. Лишилися тільки приємні спогади і неспішні прогулянки «Французьким кварталом».

Мурал з велосипедистом 5 років тому створив канадський художник Emmanuel Jarus у рамках проєкту «Art United Us». Власне, це його автопортрет. Фото моє, і без фільтрів.

IMG_20211008_152634.jpeg