Tea Of Love / Чай любові (UA/EN)

in Team Ukraine2 years ago

Привіт друзі!
Вихідні цього тижня вкрай напружені та неспокійні. Від самого ранку другий день поспіль лунає повітряна тривога, на півдні України чергові прильоти ворожих ракет. Сьогодні знову об'єктом атаки стала Хмельниччина, де живуть мої родичі. І вже не знаєш, як себе відволікти від невтішних новин. Бо періодичні емоційні гойдалки морально виснажують і негативно впливають на ментальне здоров'я.

Hi friends!
This week's weekend in my country is extremely difficult and tragic. Since the very morning, for the second day in a row, an air alarm has been sounded, another missile attack by the enemy in the south of Ukraine. Today, Khmelnytskyi, where my relatives live, again became the object of a rocket attack. And I don't know how to distract myself from the disappointing news. Because periodic emotional swings are morally exhausting and have a negative impact on mental health. Therefore, I decided to prepare a soothing drink from rose petals.

"Потрібен сеанс якоїсь медитативної терапії", — подумала я, і згадала, що в мене є "Чай любові", який я заготовила в середині цього червня із пелюсток троянди, поява якої в моєму саду має свою історію.

Навесні 2020 року, під час жорсткого карантину внаслідок Covid-19, всі сиділи по своїх домівках і майже ніхто ні з ким не контактував. Ми теж дотримувалися правил карантину. Але за містом усі, хто мають приватні будинки, і так живуть у певній ізоляції. Так от. Навесні 2020 мені зателефонувала подруга, яка мешкає з нами в одному кварталі, і запропонувала саджанці троянди. Я ще не мала жодного куща троянди у моєму саду, бо певний час ставилася до цієї рослини скептично. Але після того, як посадила маленький саджанець Наталі, з'явилося бажання посадити й інші, і тепер маю аж 5 кущів троянд різних сортів і кольору. Моя любов до троянд, можна сказати, з'явилася раптово.

Цьогоріч подарована Наталею троянда пишно розквітла в моєму саду. Її аромат був настільки солодкий і приємний, що я вирішила висушити трояндовий цвіт для приготування домашньго чаю. На момент заготівлі чаю пахощі цієї троянди навіяли мені спогади про читання в юнацькому віці культового роману "Корольок — пташка співоча". А саме я згадала фрагмент, в якому описується процес варіння знаменитого турецького трояндового варення, що має назву "Гюльбешекер". Це, мабуть, єдиний епізод з книги, який запам'ятала назавжди.

Сьогодні я вперше заварила свій домашній чай з трояндових пелюсток. Для смаку я додала ще кілька ягід сушеної чорної смородини. Напій виявився неймовірно смачний. Такий заспокійливий і, водночас, тонізуючий. А який у нього божественний аромат! Справжній напій любові! Його можна пити і гарячим, і холодним. І в ньому лише два інгредієнти: пелюстки троянди і ягоди чорної смородини.

I brewed homemade rose petal tea and tried it for the first time. For taste, I added a few more dried blackcurrant berries. The drink turned out to be incredibly tasty. So soothing and, at the same time, tonic. And what a divine aroma this drink has! Real tea of love! It can be drunk both hot and cold. It only has two ingredients: organic rose petals and organic blackcurrant berries.

Повітряна тривога висіла майже дві години, і я навмисне не читала новини, аби хоча б трішки побути у спокої, занурившись думками у душевні спогади за цією скромною чайною церемонією. Завдяки чаю мій душевний стан дійсно врівноважився. Але чи надовго?..

The air alert lasted for almost two hours and I purposely did not read the news so that I could at least take my mind off it for a while and enjoy this modest tea ceremony. Homemade rose petal tea really balanced my state of mind. I hope this day will pass peacefully.

Thank you for visiting my post!

Sort:  

Такі смачні фото.

Дякую! 😊

Manually curated by brumest from the @qurator Team. Keep up the good work!

Thanks a lot for your support @qurator and @brumest!

Your content has been voted as a part of Encouragement program. Keep up the good work!

Use Ecency daily to boost your growth on platform!

Support Ecency
Vote for new Proposal
Delegate HP and earn more

Many thanks!

@tipu curate 💙💛🇺🇦💙💛


The rewards earned on this comment will go directly to the people( @ua-promoter ) sharing the post on Twitter as long as they are registered with @poshtoken. Sign up at https://hiveposh.com.