ТOP-7 пісень моїх улюблених українських виконавців

in Team Ukraine2 years ago

Прочитавши у понеділок допис musicua «5 улюблених українських пісень», я подумала: «Яка класна ідея влаштувати такий конкурс!». Адже музика дає змогу ближче познайомитися і краще пізнати одне одного. Тож я без вагань вирішили підтримати цю чудову ініціативу. Бо музика — це моє життя і любов.

5 пісень для мене виявилося замало, тому обрала 7. Але обмежила себе музикою від початку 2000-х. Бо відтоді, з моменту вступу до консерваторії, почався мій київський період життя. Усі ці пісні я чула на живих концертах, на фестивалях, у клубах, в кіно. Усі вони пов'язані з певними спогадами й емоційно забарвлені. І якби мене попросили завтра скласти новий перелік улюблених пісень українських виконавців, він лишився б такий самий.

Розмістила все за хронологією і в тому порядку, як, зазвичай, компонують музичний альбом. Тож, розпочну з intro.

ТНМК. Мила / Вій 2000 feat. Ніна Матвiєнко

Це був абсолютно новий формат української музики, а точніше неформат. Синтез фольку та репкору, смачнючий україномовний текст, круте аранжування, театральність самої музики.
Містична мила, яка вабить і не відпускає.

ТНМК. А море де?

Це мій шал дискотек у консерваторському гуртожитку на Оболоні, які відбувалися щоп'ятниці, до ранку, з ментами о 3 ночі. Я тоді тусила з духовиками і, можливо, саме тому я так люблю цю пісню. Адже група мідних духових в аранжуванні несамовито «заводить».
Тож, поїхали!

Після Помаранчевої революції був культурний підйом і з'явилася купа різних виконавців і пісень. Але я не змогла згадати бодай якусь одну, яка мене пройняла б наскрізь своєю потужною енергетикою, нестримним драйвом, крутизною. Щоб я сьогодні ввімкнула її і, прослухавши, відчула кайф. Тож, із музикою цього періоду особисто у мене не дуже склалися любовні стосунки. Сама дивуюся, як так могло статися.

А потім хлинула хвиля попси із-за порєбріка, і українська музика почала тонути в тому, вибачте на слові, лайні. Бо на радіо зникла українська мова, українська пісня, справжній український голос. І більшість наших виконавців переорієнтувалася на англомовні тексти, щоб якось далі жити і творчо реалізовуватися. І коли я почула The Hardkiss «Make-Up», я собі сказала: «Оце воно! Оце моя музика!». Крутий конкурентний музичний продукт, який у світовому контексті виглядає на рівних і навіть може дати фори. Я горда сказати, що це музика моєї країни. І з того моменту я починаю спрагло слухати нову українську музику.

THE HARDKISS. Make-Up

ДЖАМАЛА. Чому квіти мають очі

2014 рік. Лірика поранених і втрачених душ. Відчай і надія. Бій зовнішній і бій внутрішній. Але незламна віра в перемогу, донині. І пісня, що проймає до сліз... До щему в серці…

Alloise. Crown

Драйв і пристрасть. Більше жодних коментарів.

Наостанок трішки клубної атмосфери і 2 танцювальні композиції. Бо стихія танцю вивільняє нас справжніх. Перша — з пружним імпульсом і ритмом, запальною харизмою козарлюг, від якої «зриває дах». У моє життя ця пісня увірвалася в авто на хвилі Radio ROKS.

GG ГуляйГород. Обруч

І остання, як повітряний поцілунок на прощання. Легка, рухлива, загадкова, sexy. All for love!

GG ГуляйГород feat. King Kwa Zulu. Гаївка

Sort:  

Congratulations @ganya.grak! You have completed the following achievement on the Hive blockchain and have been rewarded with new badge(s):

You published more than 70 posts.
Your next target is to reach 80 posts.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Check out the last post from @hivebuzz:

Hive Power Up Month - Feedback from Day 21

Так, THE HARDKISS та Джамала рулять, вони круті))

Я Джамалу знаю ще як оперну й джазову співачку (навчалися у Київській консі в один період). У неї є класні джазові композиції кримськотатарських пісень, яких нема в інтернеті. Взагалі, вона дуже різнопланова, працювала в різних стилях і жанрах. Люблю музикантів, які відкриті до експериментів.